خبرهای جدید تراکور - ویلیام

خبرهای جدید تراکور

خبرهای جدید تراکور

هواداران تراکتور نگران هستند .

خبرهای جدید تراکور - ویلیام
ویلیام

ویلیام میمبلا بازیکن پرویی به تیم تراکتور پیوست . این بازیکن به زوی برای عقد قرارداد و شرکت در تست های پزشکی وارد تبریز خواهد شد . این بازیکن ، یک هافبک هجومی با کیفیت است و با بازیکنانیی مثل مازولا ، سوگیتا و دژاگه هم پست میباشد . از ویژگی های او میتوان به قدرت شوت زنی او اشاره کرد . این بازیکن مهاجم نیست و اصلا توانایی بازی کردن را در این پست ندارد . قد کوتاهی دارد و بازیکن تکنیکی است . هواداران تراکتور همچنان منتظر یک مهاجم هستند ولی باشگاه فقط هافبک هجومی خریداری میکند .
در ویدیوی زیر میتوانید عملکرد این بازیکن را مشاهده کنید . شاید با دیدن عملکرد این بازیکن متقاعد شوید که دیگر تراکتور نیازی به مهاجم ندارد . او عملکرد فوق العاده ای را در تیم های قبلی اش داشته است .

بایرن مونیخ

کوتینیو در بایرن مونیخ

خبرهای جدید تراکور - کوتینیو
کوتینیو

فیلیپه کوتینیو بازیکن تیم بارسلونا با انتقال فرضی و یک ساله به تیم بایرن مونیخ پیوست . البته در بند قرارداد این بازیکن بایرن در صورت رضایت از عملکرد این بازیکن میتواند قرارداد این بازکن را دائمی کند . بارسلونا در ازای این انتقال 12 میلیون یورو برای انتقال قرضی یک ساله دریافت خواهد کرد . کوتینیو نتوانست در بارسلونا عملکرد مناسبی اشته باشد . او امیدوار است که عملکرد درخشانش را بتواند در بایرن مونیخ تکرار کند

خبرهای جدید تراکور

استراماچونی

کار فوق العاده ی مدریت و مربی تیم استقلال :

خبرهای جدید تراکور - میلیچ
میلیچ

چندی قبل بازیکن کروات مد نظر استقلال وارد تهران شد و مذاکراتی با باشگاه استقلال داشت . ولی به دلیل مبلغ درخواست بالا با این تیم به توافق نرسید و مدریت حاضر به عقد قرارداد نشد و استراماچونی نیز این بازیکن را نخواست . ولی بعد از گذشت چند روز این بازیکن تصمیم گرقت که به باشگاه استقلال بپیوندد . با همان مبلغ پیشنهادی تیم استقلال . مبلغی که بسیار برای یک بازیکن خارجی مناسب است . حال استقلالی ها امیدوارند که این بازیکن همان بازیکن مدنظر خود در دفاع چپ باشد .

مصدومیت خنده دار دروازه بان لیورپول:

خبرهای جدید تراکور - آدریان
آدریان

تیم لیورپول به تازگی دوازه بانی جذب کرده است . آدیان دروازه بانی که به تازگی به لیورپول پیوسته مصدوم شد . این بازیکن جانشین آلیسون مصدوم شد ولی خودش در بازی با چلسی از ناحیه مچ مصدوم شد. شاید اگر علت مصدومیت این بازیکن را بدانید کمی منعجب شوید . پس از مهار پنالتی توسط این دروازه بان جیمی جامپی وارد میدان شد و باعث مصدومیت این دروازه بان شد . کلوپ بسیار عصبانی است و به عملکرد مسئولین ورزشگاه انتقاد کرده است .

اکبر ایمانی

مصدومیت بد موقع اهبر

خبرهای جدید تراکور - ایمانی
ایمانی

اکبر ایمانی هافبک با تعصب و محبوب تیم تراکتور در تمرینات مصدوم شد . این بدترین خبر برای یک تراکتوری میتواند باشد . او را میتوان کلیدی ترین مهره ی تیم تراکتور خواند . هوادارن او را بسیار دوست دارند و او به عنوان یک فرمانده در مرکز تیم تراکتور قرار دارد. احتمالا او اولین بازی خود را در برابر نفت مسجد سلیمان از دست بدهد .

خبرهای جدید تراکور

بازیکن شیلیایی در ایتالیا

خبرهای جدید تراکور - سانچز
سانچز

الکسیس سانچز یکی از خریدهای ناموفق تیم منچستریونایتد فصل نه چندان خوبی را در این تیم نداشت و در آستانه ی جدایی از تیم قرار دارد . به نظر او قصد دارد ادامه ی فوتبالش را در ایتالیا ادامه دهد . از 4 غول ایتالیا پیشنهاد هایی به این بازیکن رسیده است . حال باید دید که این بازیکن
خوش استایل چه سرنوشتی را خواهد داشت .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل