اخبار جدید تراکتور - گزینه ی تراکتور

اخبار جدید تراکتور

اخبار جدید تراکتور

انتقال قرن اتفاق می افتد :

اخبار جدید تراکتور - نیمار
نیمار

یکی از پیچیده ترین انتقال بازیکن در این قرن ستاره ی برزیلی میبشاد . بازیکنی که دوست ندارد در پاریس بماند ، دوست دارد به اسپانیا برگردد و بارسلونا نیز خواهان او است ولی توانایی خرید او را ندارد . پاریس سنت 1زرمن قیمت این بازیکن را 222 میلیون یورو اعلام کرده است که بارسلونا توان خرید این بازیکن را ندارد . شاید تنها راه حل معاوضه ی یک بازیکن است . گزینه ی دیگر رئال است . رئال مادرید نیز یکی از مشستریان جدی وی میباشد. شاید این اننتقال کمی دور از انتظار باشد . ولی اگر این انتقال انجام گیرد ، میتوان این انتقال را انتقال قرن دانست .

تراکتور

آدبایور شایعه بود ، گزینه ی دیگر روی میز است :

اخبار جدید تراکتور - گزینه ی تراکتور
گزینه ی تراکتور

دیروز شایعه پیوستن آدبایود به تراکتور در همه جا پیچیده بود ، ولی خیلی زود توسط باشگاه تکذیب شد . باشگاه تراکتور اعلام کرده است که دو خرید انجام خواهد داد . ویلیام میمبلا بازیکن 27 ساله اهل آمریکا جنوبی نیز یکی از گزینه های تراکتور است . این درحالی است که این بازیکن هافبک هجومی است و با بازیکنانی مثل دژاگه و مازولا و شکاری هم پست است . این بازیکن بازی ساز است و توانایی های را که مازولا دارد ، این بازیکن نیز دارد . هوادارن تیم تراکتور مهاجم میخواهند و از این ترافیک هافبک نگران هستند . به نظر هوادارن مخالف جدی این بازیکن میباشند . در ویدیوی زیر عملکرد پدیده ی تازه ی تراکتور را مشاهده کنید .

اخبار جدید تراکتور

کنعانی زادگان در لیست مازاد:

اخبار جدید تراکتور - کنعانی زادگان
کنعانی زادگان

به نظر محمد حسین کنعانی زادگان در آستانه ی جدایی از تیم پرسپولیس قرار دارد . مرادمند مدافع تیم پدیده ی شهر خوردو مورد توجه گابریل کالدرون قرار گرفته است . به نظر کنعانی زادگان مدافع ملی پوش باشگاه پرسپولیس نتوانسته است اعتماد کالدرون را جذب کند و در لسیت مازاد کالدرون قرار گرفته است . همه چیز در دست گل محمدی است .

اخبار جدید تراکتور

اظهارات جالب یورگن کلوپ :

یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول بعد از بازی با چلسی اظهارات جالبی را داشت . وقتی خبرنگار ایرانی از علاقه ی ایرانی ها به او گفت : او لبخندی زد و گفت که از این موضوع خرسند است . ولی حیف که یکی از مکان های گردشگری مورد نظر خود را از دست داد . او گفت که هر کجا که او را میشناسند نمیتواند از تفریحات خود لذت ببرد . البته او نکته ی بسیار جالبی را نیز بیان کرد . او گفت که در تیم ماینتس با سیروس دین محمدی و آندو تیموریان هم بازی بوده و به خوبی آن ها را میشناسد . این نکته ی جالبی بود که میتوانید در ویدیو نیز مشاهده کنید .

اخبار جدید تراکتور

بازیکنی که منچستر خودش نخواست :

اخبار جدید تراکتور - برونو فرناندز
برونو فرناندز

برونو فرناندز هافبک 25 ساله ی تیم اسپورتینگ لیسبون ، در تابستان امسال مورد توجه باشگاه یونایتد قرار گرفته بود . ولی این بازیکن به این تیم ملحق نشد . شاید علت عدم توافق بر سر مسائل مالی بود . ولی ظاهرا خود استعدادیاب های تیم یونایتد این بازیکن را نخواستند .
شاید علت این که منچستر این بازیکن را جذب نکرد این بود که ،
او پا به توپ نیست و نمیتواند توپ را زیاد نگاه دارد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل