باشگاه تراکتور - استوکس

باشگاه تراکتور

باشگاه تراکتور

از مسی تا رونالدینیو:

ویلیام میمبلا بازیکن جدید تیم تراکتور به مسی پرو معروف است . فورچونه بازیکن 30 ساله فرانسوی که به تازگی به تیم تبریزی ملحق شده است نیز سبکب شبیه رونالدینیو دارد . تیم تراکتور در هفته ی اول رقابت ها در برابر تیم نفت مسجد سلیمان متوقف شد و نتوانست با پیروزی از میدان خارج شود . ولی بلا شک با هماهنگی بازیکنان جدید این تیم به یک تیم قدرتمند تبدیل خواهد شد . در ویدیوی زیر میتوانید شباهت فورچونه و رونالدینیو را مشاهده کنید .

دلیل تاخیر خرید مهاجم مشخص شد :

باشگاه تراکتور - استوکس
استوکس

به نظر عامل تاخیر در خرید یک مهاجم برای تراکتور این باشد که این تیم همچنان به دنبال گرفتن غرامت از استوکس هستند و تا این پول را نگیرند مهاجمی جذب نخواهند کرد . استوکس در حالی که با تراکتور قرارداد داشت ازاین تیم جدا شد و حتی رضایتنامه ی اش را هم نگرفت .1- در ویدیوی اول بازیکنانی که شایعه حضورشان در تراکتور بود ولی تراکتور این بازیکنان را هنوز خریداری نکرده است .ویدیوی که کمی با چاشنی طنز است . حتما تماشا کنید . در ویدیوی دوم یکی از زیبا ترین صحنه ی هوادار تراکتور را مشاهده کنید .

دعوا بر سر پدیده:

باشگاه تراکتور - سانچو
سانچو

شاید هنگامی که این بازیکن از سیتی با مبلغ بسیار نا چیزی به دورتموند پیوست ، کسی باور نمیکرد که روزی بر سر این بازیکن رقابت باشد . به تازگی اخباری مبنی بر پیوستن وی به یوناتد شنیده میشود . البته باشگاه آلمانی هم بی واکنش نماند و پیشنهاد جدید و بسیار خوبی را برای وی در نظر گرفت . دستمزد هفتگی 190 هزار پوند . دورتموند سعی دارد تا این پدیده را متقاعد کند تا در این تیم بماند . حال باید دی که سرنوشت این بازیکن چه خواهد شد .

باشگاه تراکتور

خیال تراکتوری ها راحت شد :

باشگاه تراکتور - سلیمی
سلیمی

ایمان سلیمی مدافع جوان تیم تراکتور با این تیم تمدید کرد . این بازیکن جوان که سال قبل از پارس جوبی به تراکتور آمده بود ، توانست در ترکیب این تیم بدرخشد و جایگاهی ثابت را در تیم کسب کند . یکی از بازیکنانی که شایعه جدایی اش به گوش میرسید ایمان سلیمی بود که با تمدید قرارداد خود به تمام شایعات پایان بخشید و خیال پرشورها را راحت کرد .

باشگاه تراکتور

آینده ی نیمار؟

باشگاه تراکتور - نیمار
نیمار

شاید مهم ترین موضوع فوتبال دوستان تیم بعدی نیمار است .هنوز تکلیف این بازیکن مشخص نشده است که این بازیکن در کدام تیم بازی خواهد کرد . پاریس سنت ژرمن نیز تمایل به فروش این بازیکن دارد . پس به نظر ای گزینه کنار خواهد رفت . فقط 3 گزینه مانده . 3 غول اروپا .


1- بارسلونا : محتمل ترین گزینه برای نیمار این تیم است . البته احتمال دارد که نیمار به صورت قرضی در این تیم بازی کند . بارسلونا توانایی خرید او را ندارد . مگر این که با دیگر بازیکنان معاوضه شود .
2- شاید عجیب ترین گرینه تیم رئال باشد . این یک انتقال هیجانی خواهد شد . نیمار اگر به رال برود بسیار در نزد هوادارن بارسا منفور خواهد شد .
3- یوونتوس : این تیم دارای بازیکنانی نیست که بتواند به رونالدو کمک کند . از این رو به دنبال بایکنی مثل نیمار هستند تا بتوانند توانایی هجومی خود را افزایش دهند . شاید معاوضه با دیبالا نیز یکی از گزینه ها باشد

غایب دیگر در روز جمعه:

باشگاه تراکتور - دشتی
دشتی

علی دشتی بازیکن جدید تیم استقلال بازی روز جمعه در برابر تیم ماشین سازی را از دست داد . این بازیکن روز گذشته به دلیل مصدومیت کشیدگی بازی ابتدایی ابی پوشان پایتخت را از دست داد . این بازی غایبان بسیاری دارد . در ضمن خالد شفیعی مدافع تیم ماشین نیز با این تیم فسخ کرد و او هم غائب همیشگی برای این تیم خواهد بود

باشگاه تراکتور

لباس ها جدید پرسپولیس:

باشگاه تراکتور - پرسپولیس
پرسپولیس

تصویر بالا البسه های جدید تیم پرسپولیس است . لباسی که آل اسپورت طراحی کرده است . این برند اعلام کرد که برای تیم پرسپولیس لباس هایی را طراحی کرده است و برای تیم استقلال نیز در نیم فصل دوم طراحی خواهد کرد . این حرکت موجب عصبانیت عده ای از هوادارن استقلال شده است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل