روزبه چشمی- روزبه چشمی

روزبه چشمی در تراکتور؟

روزبه چشمی در تراکتور؟

بد شانسی محض تراکور

از اردوی تیم تراکتور خبر میرسد که این تیم دو بازیکن اصلی و کلیدی خود را در آستانه ی بازی با پرسپولیس از دست داد . اکبر ایمانی که هفته ی اول نیز به دلیل مصدومیت نتوانست به میدان برود ، همچنان مصدوم است و نمیتواند تیم تراکتور را همیاری کند . مازولا ستاره ی برزیلی تیم تراکتور نیز در تمرینات مصدوم شد و این بازی مهم را از دست داد .

تراکتوری ها این بازیکن را نمیخواهند !

روزبه چشمی در تراکتور؟ - روزبه چشمی
روززبه چشمی

روزبه چشمی یکی از بازیکنانی بود که شایعه حضورش در تیم تراکتور به گوش میرسید . اما همچنان سرنوشت او نامشخص میباشد . صادقیان مدیر عامل تیم تراکتور مدعی شده بود که با یک ملی پوش به توافق رسیده اند . به نظر این بازیکن به غیر از روزبه چشمی شخص دیگری نمیتواند باشد . ولی تراکتوری ها او را نمیخواهند . او یک استقلالی متعصب است و شاید این دلیل مخالفت هوادارن تراکتور با این بازیکن باشد . در ویدیوی زیر میتواند گوشه ای از حماسه آفرینی هواداران تراکتور را مشاهده کنید .

امباپه بهتر از نیمار

روزبه چشمی در تراکتور؟ - امباپه
امباپه

امروزه نیمار یکی از مهم ترین دغدغه های دو غول اسپانیا شده است . بارسلونا و رئال مادرید به شدت به دنبال نیمار هستند ، ولی نمیتوانند این بازیکن را جذب کنند ؛ زیرا مبلغ این بازیکن بسیار بالا است . این دو تیم هرپیشنهادی دادند توسط پاریس سنت ژرمن رد شد . اما آمار نشان میدهد که امباپه آمار بهتری از نیمار داشت است . در ضمن از او هم جوان تر بوده است . شاید این همه تمرکز که بر روی نیمار شد بر روی امباپه میشد تیم ها دستاورد مناسب تری نسبت به نیممار داشته است .

گزینه یونایتد در رئال :

روزبه چشمی در تراکتور؟ - برنو فرناندز
برنو فرناندز

برونو فرناندز مهاجم تیم اسپورتینگ لیسبون مورد توجه تیم رئال مادرید قرار گرفته است . این بازیکن در این تابستان مورد توجه باشگاه منچستریونایتد انگلیس نیز قرار گرفته بود ، ولی استعدادیابان این تیم بازیکن پرتغالی را تایید نکردند و معتقد هستند که وی نمیتواند توپ را خوب حفظ کند . رئال مادرید مبلغ 80 میلیون یورو را برای این بازیکن نظر گرفته است .

لاپورته در تیم ملی ؟

روزبه چشمی در تراکتور؟ - لاپورته
لاپورته

بلاشک لاپورته را میتوان در بین سه مدافع برتر دنیا دانست . ولی او نتوانسته جایگاه خود را در تیم ملی مستحکم کند و جایگاه ثابتی را در تیم ملی نداشته است . دیدیه دشان بسیار تصمیمات عجیب دارد و به نظر در سطح این تیم قوی نیست . او تصمیم های بسیار عجیب در تیم ملی داشته است . مثل خط زدن رابیو از تیم ملی ، بازی دادن به موسی سیسوکو با وجود بازیکنانی همچون کانته ، تولسیو و… که موجب شکست تیم ملی فرانسه از ترکیه شد . اگر لاپورته اهل کشور دیگری بود ، بلاشک یکی از ارکان دفاعی ان تیم میشد . همانند تیم سیتی .

داستان ترابی مثل بلبلی است ؟

روزبه چشمی در تراکتور؟ محمد بلبلی
محمد بلبلی

محمد بلبلی به دلیل نقص قوانین نقل و انتقالاتی 6 ماه از حضور
در فوتبال محروم شد . این بازیکن قرارداد خود را یک طرفه با سپیدرود فسخ کرده بود و ظاهرا با فولاد قرارداد داشت و در نهایت با تیم استقلال قرارداد بست . مثل ماجرای مهدی ترابی . او که در سایپا بازی میکرد بنا بر ادعای خود تراکتوری ها با تراکتور قراداد داشت ؛ ولی به تیم پرسپولیس پیوست . این دو داستان شبیه به هم است ولی سرنوشت این دو ماجرا بسیار متفاوت تر شد . مهدی ترابی با پرسپولیس میدرخشد ، ولی بلبلی از همراهی تیم استقلال محروم شد . این اقدام موجب عصبانیت هوادارن استقلال شده است و دوباره جنگ تبعیض بین تیم پرسپولیس و دیگر تیمها بالا گرفت .

روزبه چشمی در تراکتور؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل