خرید ماسک ایمنی

خرید ماسک ایمنی

قیمت خرید ماسک ایمنی

جمله ” اول ایمنی بعد کار ” چندین بار به گوشتان خورده است . معمولا در محیط های کاری در بخش های مختلف کارگاهی این جمله را به صورت بنر نصب می کنند. درواقع باید بگوییم که در محیط های کارگاهی برای حفاظت از سلامتی افراد ، از انواع مختلف ابزارهای ایمنی استفاده می کنند . یکی از مرسوم ترین آن ها استفاده از ماسک های ایمنی می باشد. در محیط کارگاهی زمانی که با مواد شیمیایی ، انواع گازهای شیمیایی و … سر و کار دارید ، بهترین روش جهت جلوگیری از آسیب پذیری استفاده از ماسک های ایمنی می باشد.

قیمت خرید ماسک ایمنی

ماسک ها در انواع طرح های مختلفی تولید می شوند که هر یک از آن ها برای بخش های مختلفی از صنعت و کاربرد صنعتی استفاده می شود. نوع محیط کاری و مدت زمانی که قرار است اپراتور در آن مکان قرار گیرد ، تعیین کننده اصلی نوع و مدل ماسک می باشد. انتخاب صحیح این ابزار بسیار حائز اهمیت است ،َ چراکه نوع آن مطابق با روش کاری تعیین شده است و اگر به اشتباه ماسکی نامرتبط را انتخاب کنید ممکن است عواقب ناشی از آن قابل جبران نباشد.

کاربرد ماسک ایمنی

کاربرد ماسک ایمنی

در برخی محیط های کاری ، افراد همواره در معرض آلاینده های شیمیایی ، گازهای سمی و … هستند و نیاز است که برای حفاظت از خود از ماسک ایمنی متناسب استفاده کنند که اجازه ورود این گازها را به بدن از طریق مجرای تنفسی ندهد. پس می توان گفت که این محصول یکی از مهم ترین ابزارهای ایمنی در پروژه های ساختمانی به حساب می آید. فرض کنید آتش نشانی که قرار است درون شعله های آتش برود و افراد را از بلای آتش سوزی نجات دهد ، اگر بدون ماسک وارد همچین محیطی شود ، به دلیل عدم وجود اکسیژن و نیز وجود گازهای سمی ناشی از دود آتش ، مجرای تنفسی وی دچار آسیب دیدگی می شود و از طرفی گازهای سمی وارد بدن وی می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل