قیمت پاورپک هیدرولیک

قیمت پاورپک هیدرولیک

قیمت پاورپک هیدرولیک در تبریز

در صنعت ماشین آلات و تجهیزات جانبی بسیاری وجود دارد که هر یک از آن ها در بخشی از صنعت مرتبطه کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می گیرند.در دنیای پیشرفته امروزی بسیاری از ماشین ها توسط نیروهای هیدرولیکی کار می کنند. در تمامی ماشین آلات و سیستم هایی که توسط سیال هیدرولیکی کار می کنند ، نیروی اولیه برخلاف سایر ماشین آلات توسط موتور تهیه نمی شود ، بلکه نیروی اولیه توسط وسیله ای به نام پاورپک تهیه می شود.

قیمت پاورپک هیدرولیک

نحوه عملکرد پاورپک ها

  • منبع تامین انرژی – الکتروموتور
  • پمپ هیدرولیک
  • مخزن

پاورپک ها به تنهایی منبع تامین نیرو بیشتر و خود سر منشائی دارند که طی فعل و انفعلاتی این نیرو تولید می شود. در واقع این محصول با متصل بودن به یک نیروی تامین کننده قوی ( مثل الکتروموتور ) جریان را تبدیل به یک جریان هیدرولیکی می کند و کنترل این جریان توسط اهرم های هیدرولیکی انجام می شود. درواقع این اهرم ها فشار میزان روغن هیدرولیکی را در سیستم کنترل می کند. به طور کلی پاورپک ها داراس سه جزء اصلی می باشند که به ترتیب زیر است :

وظیفه ی اصلی الکتروموتور تامین نیروی لازم جهت ایجاد نیروی سیال در سیستم می باشد که مهم ترین قسمت از این محصول به حساب می آید. پمپ هیدرولیک نیز وظیفه ی پمپاژ روغن هیدورلیکی را درون سستم برعهده دارد که به این وسیله جریان سیال برقرار می شود. و درنهایت امر مخزن پاورپک که وظیفه ی ذخیره و نگهداری روغن را برعهده دارد. از طرفی وجود شیرهای هیدرولیکی نیز در این محصول بسیار مهم است. به وسیله ی این شیرها جریان را قطع و وصل می کنیم و یا اینکه می توانیم حرکت جریان را یک طرفه کنیم . به عبارتی دیگر کنترل حرکت جریان و نیز قطع و وصل شدن آن تماما برعهده همین شیرها یا همان اهرم ها می باشد.

نحوه عملکرد پاورپک ها
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل