نقل و انتقالات تراکتور - مهدی تیکدری

نقل و انتقالات تراکتور

نقل و انتقالات تراکتور

تراکتور

تراکتور دنبال چیست؟

نقل و انتقالات تراکتور - رضا اسدی
رضا اسدی

بدون شک با این سبک بازی تراکتور از میان رضا اسدی و اکبر ایمانی یکی باید نیمکت نشین باشد . سوال مهم هواداران این است که هدف باشگاه از جذب این بازیکن چه بود ، در حالی که تراکتور در پست مهاجم ضعف دارد. رضا اسدی بازیکن باکیفیتی است و اکبر ایمانی بسیار محبوب است . حال این چالش سختی برای دنیزلی میباشد . شاید دنیزلی امسال با دو هافبک دفاعی بازی کند که اصلا با سبک این مربی سازگار نییست .

دفاع راست تراکتور

تراکتور یک دفاع راست خریده است:

نقل و انتقالات تراکتور - مهدی تیکدری
مهدی تیکدری

تیم تراکتور در دیداری دوستانه بین تیم تراکتور و نود ارومیه برگزار شد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید . اما این نتیجه به مذاق تراکتوری ها خوش نیامد و کمی ناراحت شدند . ولی نکته ی امید وار کننده ، یک بازیکن جدید بود ، مهدی تیکدری . این بازیکن به عنوان هافبک به تیم تراکتور اضافه شد ، ولی دیروز تیکدری در پست دفاع راست بازی کرد و عملکرد بسیار درخشانی داشت و ضمینه ی تنها گل تراکتور را درست کرد . به نظر سرنوشت اسماعیلی فر در انتظار تیکدری است . حال باید منتظر ماند و دید که آیا این بازیکن مثل اسماعیلی فر محبوب خواهد شد .

نقل و انتقالات تراکتور

کوتینیو

انتقال غیر ممکمن ، ممکن شد

نقل و انتقالات تراکتور - کوتینیو
کوتینیو

فیلیپه کوتینیو در آستانه ی پیوستن قرضی به تیم آرسنال قرار دارد . به نظر آرسنال هنگامی که در اسپانیا بود از این فرصت استفاده کرد و رضایت مدیران بارسلونا را جلب کرده اند . شاید این انتقال مقداری عجیب باشد . کوتینیو بازیکنی بسیار باکیفیتی است و شاید تمایل به بازی در آرسنال را نداشته باشد . حال باید منتظر ماند و دید که آیا سرنوشت این بازیکن چه خواهد شد .

دیبالا

پیشنهاد تاتنهام مورد قبول واقع شد

نقل و انتقالات تراکتور - دیبالا
دیبالا

تیم تاتنهام به دنبال تقویت خط حمله ی تیم خود میباشد . از این رو به دنبال جذب پائولو دیبالا میباشد . به نظر یوونتوس پیشنهاد 70 میلیون یورویی تاتنهام را قبول کرده است . چندی پیش یونایتد نیز از مشتریان جدی او بود ، ولی به دلیل اینکه این بازیکن تمایل نداشت انتقال به این تیم لغو شد.

توپ طلا

توپ طلا باید به دفاع هم برسد:

نقل و انتقالات تراکتور - توپ طلا
توپ طلا

ویرجیل فندایک معتقدد است که توپ طلا باید از دست شماره 10 ها یا مهاجمان گرفته شود و به پست های دیگر هم برسد . شاید حرف او درست باشد . او امسال لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است و به عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره انتخاب شده است . او موثر ترین فرد در عامل موفقیت های تیم لیورپول بوده است و شاید فیفا پس از سال ها سنت شکنی کند و یک دفاع را به عنوان برترین بازیکن دنیا انتخاب کنند .

نقل و انتقالات تراکتور

گران ترین ترکیب دنیا:

نقل و انتقالات تراکتور - گران-قیمت-ترین-ترکیب-دنیا
گران-قیمت-ترین-ترکیب-دنیا

تصویر فوق را که مشاهده میکنید ، گران ترین ترکیب دنیا میباشد . ترکیبی که شاید هر باشگاهی آرزو کند . ولی ساختن همچین باشگاهی بسیار سخت است . ترکیبی که بازیکن بالای 30 سال ندارد و بازیکنان جوان 20 ساله وجود دارد و بهترین مدافعان دنیا در این ترکیب است . فقط اشکال این ترکیب دروازه بان است . کپا دروازه بان خوبی است ، ولی مبلغ بسیار برای او خرج شده است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل