اخبار تراکتور (حواشی فوتبالی - نقل و انتقالات تیم تراکتور) - رشید مظاهری

اخبار تراکتور (حواشی فوتبالی – نقل و انتقالات تیم تراکتور)

اخبار تراکتور (حواشی فوتبالی – نقل و انتقالات تیم تراکتور)

دژاگه بالاخره آمد

اخبار تراکتور (حواشی فوتبالی - نقل و انتقالات تیم تراکتور) - اشکان دژاگه
اشکان دژاگه

اشکان دژاگه با حضور در تمرینات به شایعات به وجود آمده پایان داد و خود را به کادر فنی معرفی کرد. این بازیکن میتواند از تجربیات خود به خوبی استفاده کند و به تیم تراکتور بسیار کمک کند . البته اگر حواشی ایجاد نکند. شاید هواداران تراکتور مقداری از دست اشکان دژاگه ناراحت باشند.

خرید جدید تراکتور مازولا است یا کس دیگر

اخبار تراکتور (حواشی فوتبالی - نقل و انتقالات تیم تراکتور) - مازولا
مازولا

برخی رسانه ها تصویری منتشر کرده اند و ادعا میکنند که بازیکن سمت راست خرید جدید تراکتور است. برخی رسانه ها هم ، چنین بیان میکنند که آن تصویر مازولا است . این موضوع هواداران تراکتور را بسیار گنگ نگه داشته که فرد سمت راست که بسیار شبیه به مازولا است کیست . بنا به دلایلی میتوان گفت که او پائولو هنریکه کارنیرو فیلو میباشد. او 30 ساله است و در لیگ های هلند و چین نیز بازی کرده است. اما چه دلایلی این را اثبات میکند که او مازولا نیست. او بسیار تنومند تر از مازولا است و در دست چپ خالکوبی ندارد. شاید این دلایل میتواند ان را اثبات کند که او خرید جدید تراکتور است.

همه قهرمان شدند به جز تراکتور

اخبار تراکتور (حواشی فوتبالی - نقل و انتقالات تیم تراکتور) - تراکتور
تراکتور

تراکتور یکی از تیم های قدرتمند ایران است که هواداران بسیاری در سراسر ایران دارد. ولی نکته ی عجیب این است که تراکتور حتی یک بار هم قهرمان لیگ برتر نشده است. تیم هایی مثل استقلال خوزستان، سایپا، فولاد و… قهرمان شده اند ولی این تیم تبریزی هنوز نتوانسته است که قهرمان شود. اگر از هواداران تراکتور این سوال پرسیده شود که چرا تیمتان تا کنون قهرمان نشده است میگویند: در ایران تبعیض هایی بین آذری زبان ها و پایتخت نشینان است. آیا این حرف تراکتوری ها با مدرک است؟ شاید آره یا شاید هم نه . سال قبل تراکتور در آستانه قهرمانی بود ولی به دلیل حواشی ایجاد شده از سوی محسن فروزان قهرمانی و فصل را از دست داد.

تبریز با این عکس به هم ریخته است

اخبار تراکتور (حواشی فوتبالی - نقل و انتقالات تیم تراکتور) - مازولا 2
مازولا 2

سوال مهم هواداران تیم تراکتور: فردی که در سمت راست است کیست؟
حتی سایت های ورزشی هم نمیدانند که فردی که در تصصویر سمت راست است چه کسی است؟ هر کسی است مازولا نیست. زیرا اصلا مشخصات جسمی و حتی خالکوبی هایش به هم نمیخورند. پس با این شرط میتوان گفت که تراکتور بازیکن جدیدی به نام پائولو هنریکه کارنیرو فیلو میباشد. این بازیکن 30 ساله است و در لیگ های برزیل و چین و هلند نیز بازی کرده است.

اخبار تراکتور (حواشی فوتبالی – نقل و انتقالات تیم تراکتور)

رشید مظاهری میتواند بهترین دروازه بان لیگ باشد

اخبار تراکتور (حواشی فوتبالی - نقل و انتقالات تیم تراکتور) - رشید مظاهری
رشید مظاهری

رشید مظاهری دروازه بان تیم تراکتور یکی از دروازه بان ها با کیفت لیگ است که امیدوار است بتواند با تیم تراکتور به عناوین بسیاری دست یابد. او شاید در این فصل بتواند بهترین دروازه بان لیگ برتر باشد.زیرا دروازه بان شماره ی یک تیم ملی اصلا آماده نیست. او درجام شهدا گل بسیار بدی خورد و به نظر بسسیار تمایل به ماندن در دروازه ی تیم پرسپولیس ندارد. او شاید دوست دارد به تیم تورینو برود و در لیگ ایتالیا دروازه بانی کند. البته اگر به تورینو برود احتمالا نیمکت نشین خواهد شد و بازی بسیاری به او نرسد. باید به این نکته توجهکرد که رشید مظاهری رقبایی مثل سید حسین حسینی، پیام یازمند را برای کسب عنوان بهترین دروازه بان لیگ دارد.

اخبار تراکتور (حواشی فوتبالی – نقل و انتقالات تیم تراکتور)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل