خبرهای تیم تراکتور - یادگار امام

خبرهای تیم تراکتور

خبرهای تیم تراکتور

تراکتور

حضور ستاره ی ایرانی در تراکتور منتفی شد:

خبرهای تیم تراکتور - سروش رفیعی
سروش رفیعی

سروش رفیعی ستاره ی فصل گذشته ی تیم پرسپولیس به دلایل فنی از این تیم تاخراج شد .
شایعاتی مبنب بر پیوستن این بازیکن به تراکتور بود ، ولی مدیر تیم تراکتور
اخبار مبنی بر مذاکرات با این بازیکن را تکذیب کرد.

سروش رفیعی

فصل تکراری برای تراکتور

خبرهای تیم تراکتور - تراکتور
تراکتور

در اتفاقی عجیب قرعه ی تراکتور تکراری شد . تراکتور فصل قبل هفته اول با نفت مسجد سلیمان و هفته ی آخر را با فولاد خوزستان بازی داشت . قرعه ی امسال لیگ برتر نیز دیروز برگزاشد . اتفاق جالب این است که همین قرعه برای تیم تراکتور تکرار شده است .

ورزشگاه مخصوص پرشورها:

خبرهای تیم تراکتور - یادگار امام
یادگار امام

صندلی های ورزشگاه یادگار امام در حال ترمیم است و آماده ی شروع مسابقات لیگ میباشد . اما نکته ی قابل توجه این است که صنلی هایی به رنگ قرمز در ورزشگاه مشاهده میشود . شاید آرزوی هر تراکتوری این بود که رنگ ورزشگاه یادگار قرمز باشد . به نظر تراکتوری ها به یکی دیگر از آرزوهای خود رسیدند و دوست دارند به زودی از ورزشگاه ترمیم شده ی خود رونمایی کنند .

دو بازیکن خارجی تراکتور چه کسی است؟

خبرهای تیم تراکتور - دنیزلی
دنیزلی

صادقیان مدیر عامل باشگاه تراکتور اعلام کرد که تراکتور به دنبال جذب دو بازیکن خارجی است . زنوزی نشان داده است که خارجی باکیفیت می آورد . حال تراکتوری ها منتظر آمدن این دو خارجی هستند . به نظر یکی از خارجی ها مهاجم نوک باشد . تراکتور مهاجم گلزن با کیفیتی ندارد . یکی از نقاط صعف تیم تراکتور دفاع راست میباشد . جایی که سال قبل اسماعیلی فر عملکرد درخششانی را داشت . شاید خرید خارجی دیگر دفاع راست باشد . حال باید منتظر ماند و دید که این دو بازیکن خارجی چه موقع به تیم اضافه خواهند شد . مازولا یکی از خرید های خارجی امسال تیم تراکتور میباشد که عملکرد درخشانی را در تیم های قبلی خود داشته است . عملکرد مازولا را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

سعید آقایی برای تراکتور آقایی کرد:

مگوآیر گران قیمت ترین مدافع دنیا:

خبرهای تیم تراکتور - مگوآیر
مگوآیر

هری مگوآیر بازیکن تیم لسترسیتی در تست های پزشکی باشگاه منچستریونایتد شرکت کرد. توافقات بین باشگاه یونایتد و لسترسیتی انجام شده است و مگوآیر با 85 میلیون پوند به این تیم خواهد پیوست . این عنوان تا چندی پیش در اختیار ویرجیل فندایک دفاع تیم لیورپول بود . او عملکرد درخشانی را با لیورپول داشته است . حال باید دید که آیا مگوآیر میتواند عملکرد درخشانی را در تیم منچستریونایتد داشته باشد .

خبرهای تیم تراکتور

بهترین گزینه برای تراکتور:

خبرهای تیم تراکتور - صادق محرمی
صادق محرمی

تیم تراکتور یکی از غول های فوتبال ایران است که امسال در بازار نقل و انتقالاتی بسیار فعالیت داشته و ستارگان بسیاری را جذب کرده است . ولی تیم تراکتور در پست دفاع راست همچنان به دنبال بازیکن است و بازیکنی را در این پست خریداری نکرده است . یکی از دفاع راست های باکیفیت فوتبال ایران صادق محرمی است . این بازیکن عملکرد درخشانی در پرسپولیس داشت و به تیم دیناموزاگرب پیوست . ولی در آنجا نتوانست به خوبی بازی کند . این بازیکن میتواند گزینه ی مناسبی برای تقویت سمت راست تیم تراکتور باشد .

خبرهای تیم تراکتور

بازیکن فصل گذشته ی تیم پدیده به استقلال پیوست:

خبرهای تیم تراکتور - محمد رضا ناصری
محمد رضا ناصری

محمد رضا ماصری دروازه بان فصل گذشته ی تیم پدیده ی شهر خودرو به تیم استقلال پیوست . این بازیکن 26 ساله سابقه ی بازی برای تیم سیاه جامگان را نیز دارد . در دیدار دوستانه ی بین تیم استقلال و ماشین سازی این دروازه بان به میدان رقت و مورد تایید کادر فنی استقلال قرار گرفت .

خبرهای تیم تراکتور

هافبک آرژانتینی در تاتنهام:

خبرهای تیم تراکتور - لوسلسو
لوسلسو

لوسلو هافبک آرژانتینی تیم رئال بتیس در آستانه ی عقد قرارداد با تیم تاتنهام قرار دارد . این بازیکن سابقه ی بازی برای تیم پاریس سنت ژرمن را نیز دارد. تاتنهام بر خلاف سال گذشته که حتی یک بازیکن هم خریداری نکرده بود ، امسال سرمایه گذاری فراوانی را انجام داده است .

دو قطبی فوتبال انگلیس :

خبرهای تیم تراکتور - انگلیس
انگلیس

دیشب از سری مسابقات جام خیریه سوپرکاپ انگلیس ، دو تیم منچسترسیتی و لیورپول به مصاف هم رفتند. تیم هایی که طی چند سال گذشته رقابت سختی بایکدیگر را داشته اند. در تصویر بالا که مشاهده میکنید تقریبا پیروز نبرد ها بیشتر تیم منچسترسیتی بوده است . سال گذشته تیم سیتی با اختلاف یک امتیاز قهرمان لیگ برتر شد و دیشب نیز فقط یک ضربه ی پنالتی برنده ی بازی را مشخص کرد . به نظر لیگ امسال نیز مانند سال گذشته دو مدعی جدی یعنی سیتی و لیورپول را خواهد داشت .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل