قیمت بالابر ساختمانی

قیمت خرید بالابر ساختمانی

در صنعت ساخت و ساز نمی توان مصالح را به صورت دستی به طبقات بالاتر انتقال داد و نیاز است از وسیله ای جهت انتقال استفاده شود. بالابرهای ساختمانی در چنین مواردی به کار می آیند. به وسیله این دستگاه می توان مصالح را بین طبقات به راحتی انتقال داد. ظرفیت این دستگاه ها متفاوت است و می توان با توجه به نیاز هر پروژه ای نوع دستگاه را تعیین کرد. جا به جایی مصالح در این بالابرها توسط پاکت هایی می باشد که به وسیله ی سیم بکسل به بدنه اصلی دستگاه نصب شده است . این پاکت ها در ظرفیت های 250 ، 350 و …. در دسترس هستند که وظیفه ی اصلی دستگاه را برعهده دارند.

عملکرد بالابر ساختمانی

بر روی این دستگاه، الکتروموتور و گیربکس تعبیه شده است که وظیفه ی الکتروموتور تامین نیروی لازم جهت انتقال مصالح توسط پاکت می باشد و گیربکس نیز وظیفه ی کنترل دور موتور را بر عهده دارد. قدرت دینامی که برای این دستگاه استفاده می شود نسبت به ظرفیت پاکت متغیر است. معمولا محل نصب این دستگاه در بالاترین طبقه ساختمانی که در حال ساخت است ، می باشد . طول سیم بکسل معمولا بین 20 تا 35 متر است و به راحتی جوابگوی این کار می باشد. بالابرهای ساختمانی را با درنظر گرفتن نوع سازه ، ارتفاع کلی و نیز نیازی که داریم انتخاب می کنیم تا با مشخصاتی که دارد ، امکان انتقال مصالح را داشته باشد.

اگر ظرفیت پاکت دستگاه بزرگ باشد نیاز است که از الکتروموتور با قدرت بالاتری استفاده شود که در این صورت بالابر دیگر تک فاز نخواهد بود و نیاز است از الکتروموتور سه فاز استفاده شود. قبل از خرید با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید و تمامی اطلاعات اولیه لازم را جهت برخورداری از بهترین انتخاب ممکن ارائه دهید و از مشاوره رایگان آن ها نهایت استفاده را داشته باشید.

بالابر ساختمانی
بالابر ساختمانی-1

مزایای استفاده از بالابرهای ساختمانی

  • شاسی بندی بالاها از لوله های با ضخامت بالا می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به صورت یکپارچه استفاده می شوند .
  • قابلیت این را دارد که بر روی آن از سیستم ترمز جهت توقف عملیات بالابری مصالح و … استفاده کرد . نیز می توان بر روی آن از ریموت کنترلرهایی استفده کرد تا بتوان از راه دور نیز کنترل دستگاه را به دست آورد .
  • برای افزایش کیفیت دستگاه از الکتروموتور و گیربکس با کیفیت بالا و جنس مرغوب استفاده می شود .

نکات مهم جهت خرید بالابر ساختمانی

1- پاکت های بالابر وظیفه اصلی بالابردن و انتقال مصالح را به طبقات دارند و این کار توسط سیم بکسل ها انجام می شود . سیم بکسل ها نیز بر روی قرقره ی تعبیه شده روی دستگاه پیچیده می شوند و نیاز است که از سایز بزرگ تری برخوردار باشد . به این ترتیب طول زیادی از سیم بکسل به دور آن به راحتی پیچیده شود . وگرنه ناچارا به دور گیربکس پیچانده نشود که در این شرایط خطرات احتمالی زیادی در محل استفاده از دستگاه ممکن است به وقوع بپیوندد.

2- قلابی برای بالابردن محصولات از طریق پاکت بالابر استفاده می شود . توجه کنید تا در حدی باشد که قابلیت تحمل این حجم از بار را تقبل کند .

3- سیم بکسل ها دارای سایزهای بسیاری هستند که هرکدام از آن ها دارای مقاومت های مختلفی هستند . هنگام انتخاب آن برای بالابر ساختمانی ، باید حجم پاکت و وزن آن مدنظر باشد.

4- شاسی بندی دستگاه از لوله های با مقاومت مشخص می باشد . نیاز است هنگام انتخاب آن ها ، وزن محصولات و پاکت را نیز در نظربگیریم.

5- انتخاب نوع گیربکس و دنده ای که برای آن استفاده می شود ، در عملکرد کلی دستگاه بسیار تاثیرگذار است ، پس هنگام خرید به نوع گیربکس و دنده آن بسیار توجه شود.

بالابر ساختمانی-4
بالابر ساختمانی -6

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل