دستگاه بلوکه زنی برقی

دستگاه بلوکه زنی برقی

خرید دستگاه بلوکه زنی برقی

دستگاه های بلوک زنی یکی از عمده ترین ماشین آلاتی هستند که در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند . دارای انواع مختلفی از لحاظ ساختار و نیز تعداد ردیف قالب می باشند. وظیفه ی این دستگاه تولید بلوک های بتنی و سیمانی جهت استفاده در ساختمان سازی و … می باشد. هر صنعتی نوعی خاص از ماشین آلات و ابزار را می طلبد که صنعت ساخت و ساز نیز جدا از این قاعده نیست. در این صنعت از ماشین آلات و ابزارهای بسیاری برای ساخت سازه ها استفاده می شود . مهم ترین آن ها مربوط به دستگاه بلوک زنی می باشد.

بلوک زن چیست

به ماشین آلاتی که در دو نوع دستی و برقی نسبت به تولید بلوک های بتنی و سیمانی جهت استفاده در سازه های ساختمانی اقدام می کنند ، بلوک زن گویند. نوع بلوکی که توسط هر یک از این ماشین ها تولید می شود ، از کیفیت یکسانی برخوردار است و تنها تفاوتی که در این بین احساس می شود ، در نوع کارکرد دستگاه می باشد. با توجه به نام دستگاه ، در نوع دستی به دلیل اینکه مکانیزم کاری دستگاه دستی است ، در نتیجه نیروی بیشتری صرف تولید بلوک ها می شود و از طرفی سرعت تولید آن نیز بسیار کمتر است.

بلوک زن خودرویی-1

بلوک زن دستی یا برقی

انتخاب نوع هر یک از این انواع برعهده مشتری است و بستگی به حجم کاری دارد. طبیعتا نوع برقی در مقایسه با سایر انواع خود ، بسیار پیشرفته تر است و نیز از طرفی سرعت تولید بلوک با آن بیشتر است و انرژی کمتری نسبت به نوع تمام دستی نیاز دارد. همچنین در نوع برقی حرکت دستگاه به سمت جلو نیز برقی انجام می شود و تمامی این عوامل اعلام شده باعث می شود تا محبوبیت و کارایی بلوکه زنی برقی را افزایش دهد. از طرفی قیمت تمام شده نوع دستی نسبت به دستگاه برقی خودرویی خیلی کمتر است و در نتیجه افراد بیشتر تمایل به خرید بلوکه زنی دستی دارند تا هزینه های آنان کاهش یابد. مکانیزم کاری هر دو این دستگاه ها مشابه یکدیگر است و تفاوتی که در این بین مشاهده می شود ، تعداد بلوک تولید شده در هر ساعت توسط هردو دستگاه و نیز نحوه ی کار با آن می باشد وگرنه تفاوتی بین نوع بلوک و … وجود ندارد.

بلوک زن دستی-1

انواع دستگاه بلوک زن برقی

نوع برقی به چهار دسته تقسیم بندی می شود :

  • دستی
  • خود رویی
  • نیمه اتومات
  • تمام اتومات

نوع دستی و خودرویی بسیار شبیه به هم هستند و کارایی یکسانی دارند و تنها تفاوت آن ها در حرکت برقی آن هاست. در نوع دستی حرکت دستگاه توسط نیروی انسانی انجام می شود و پس از پایان عملیات تولید بلوک ، توسط اپراتور به سمت جلو کشانده می شود که همین امر باعث می شود تا روند کار کند تر و زمان بر تر باشد. از طرفی تعداد قالب استاندارد روی این دستگاه چهارتایی می باشد و در هر سری 4 عدد بلوک تولید می نماید. این درحالی است که نوع خودرویی دارای قالب پنج ردیفه می باشد که در هر سری به تعداد 5 عدد بلوک سیمانی و یا بتنی تولید می نماید و از طرفی حرکت آن نیز به سمت جلو برقی بوده و توسط شیربرقی انجام می شود.

جهت خرید هر یک از این مدل ها می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید و اطلاعات کافی را در مورد دستگاه ها به دست آورید و سپس با خاطری آسوده و اطلاعاتی کافی نسبت به خرید خود اقدام نمایید. کارشناسان ما از ساعت 8 صبح تا 5 عصر در خدمت شما خریداران عزیز جهت ارائه مشاوره رایگان می باشند. با ما در تماس باشید.

041-34316056 و 34316055-041

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل