قیمت سنگ دکوراتیو

قیمت سنگ دکوراتیو

یکی از دغدغه هایی که در عصر امروز وجود دارد ، اهمیت دادن به نمای داخلی و خارجی ساختمان ها می باشد. در گذشته برای زینت بخشیدن به نمای داخلی ساختمان ، از رنگ های مختلف استفاده می شد و با متمایز کردن رنگ دیوارها یا سقف ها با سایر نقاط خانه ، جلوه ای نو به خانه می بخشیدند. این کار توع زیادی را دربرنداشت و به نظر بسیار خسته کننده بود. به مرور زمان کاغذ دیواری ها وارد عرصه شدند و با تنوع رنگی و طرحی که داشتند ، جایگزین مناسبی برای رنگ روغنی شدند. اما باگذشت زمان کاغذدیواری هم از مد افتاد چرا که نگهداری آن سخت بوده و امکان شست و شو نداشت و یا اگر داشت به مرور زمان باعث از بین رفتن آن می شد.

قیمت سنگ دکوراتیو

سنگ های طبیعی

در چند سال گذشته سنگ های طبیعی به عنوان جایگزین های جدید نمای داخلی و بیرونی شناخته شدند که بیشتر مورد توجه عموم قرار گرفتند. تکیب این سنگ ها از خرده ریزه های سایر سنگ ها تشکیل شدند که با ترکیب موادی دیگر و قالب ریزی ، به صورت پنل هایی جهت نصب آسان طراحی شدند. این سنگ ها محبوبیت زیادی در بین افراد به خود جلب کردند که البته با توجه به پیشرفت علم در تمامی زمینه ها ، نوع جدیدی از این محصول به بازار ارائه شد که از محبوبیت سنگ های طبیعی کاست.

سنگ های طبیعی

معایب سنگ های طبیعی

  • سنگ های دکوراتیو طبیعی به دلیل اینکه از مواد سنگ ریزه تهیه می شوند ، به مرور زمان این سنگ ها به صورت پودری از سازه ی اصلی جدامی شوند.
  • هزینه های تهیه ی این سنگ ها بسیار بالا می باشد و استفاده از آن ها در متراژهای بالا مقرون به صرفه نمی باشد.
  • از تنوع طرحی کمتری برخوردار هستند و دایره انتخابی مشتری محدود به طرح های خاصی می شود و درنتیجه باعث کلیشه ای شدن آن می شود.
معایب سنگ های طبیعی

تعریف سنگ دکوراتیو

در عصر امروزی سنگ های جدیدی به میان آمده است که جایگزینی مناسب برای سنگ های طبیعی در صنعت معماری هستند. مزایای این نوع از سنگ های دکوراتیو نسبت به نوع طبیعی بسیار زیاد است که در ادامه اشاره خواهیم کرد. همانطور که گفتیم طرح های نوع طبیعی بسیار محدود است و در نتیجه ممکن است معیارهایی که مدنظر معمار ساختمان است در هیچ یک از این طرح ها وجود نداشته باشد . از طرفی ممکن است هیچ یک از طرح های این سنگ ها مورد پسند افرراد قرار نگیرد و نتوانند انتخاب درستی در این مورد داشته باشند.

نوع موادی که برای ساخت سنگ نماهای دکوراتیو استفاده می شود ، قابلیت شست وشو دارند و به راحتی می توان نسبت به تمیزکاری آن ها اقدام کرد. یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب خانم ها برای دکوراسیون خانگی خود ، قابل شست و شو بودن است. از طرفی با توجه به اینکه دایره طرح های این سنگ ها بسیار زیاد می باشد و خریدار به راحتی و با خیال راحت می تواند برای هر بخشی از خانه ، محل کار و … خود طرح مناسب به آن را انتخاب نماید. با توجه به اینکه این نوع از دکوراتیو ها را به وسیله ی قالب ریزی تولید می کنند در نتیجه پس از تکمیل مرحله ی تولید دیگر نیازی به سنگ کاری و تمیز کاری دورهای سنگ نیست و این کار تنها برای سنگ ها طبیعی انجام می شود تا شکل خاصی به آن داده شود.

تعریف سنگ دکوراتیو
تعریف سنگ دکوراتیو-1
تعریف سنگ دکوراتیو-3

مزایای سنگ های دکوراتیو

  • قابلیت شست و شو دارند و می توان به راحتی با مواد شوینده نسبت به تمیزکاری آن ها اقدام کرد
  • مقرون به صرفه می باشد و به راحتی می توان با قیمت مناسب تهیه کرد
  • برای ساخت این سنگ ها نیازی به آسیب رسانی به طبیعت نیست و با اختلاط موادی چون سیمان و … تهیه می شوند
  • تنوع طرحی بسیار بالایی دارند و به راحتی می توان در طرح دلخواه خود انتخاب کرد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل