قیمت دستگاه بلوک زن دستی

خرید دستگاه بلوک زن دستی

دستگاه بلوک زن یکی از قوی ترین و نیز کاربردی ترین ماشین آلات ساختمانی و عمرانی در صنعت ساخت و ساز می باشد. از بلوک های بتنی به صورت دیواری و سقفی برای تکمیل سازه های ساختمانی استفاده می شود که ساخت و تولید این بلوک ها برعهده دستگاه های بلوک زنی می باشد. این نوع از دستگاه ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر یک از آن ها از لحاظ کاربردی و نیز ساختاری تفاوت هایی را دارا می باشند. یکی از انواع پرکاربرد این دستگاه ها نوع دستی می باشد که در ادامه به توضیحات کلی آن می پردازیم.

قیمت دستگاه بلوک زن دستی

تعریف کلی بلوک زن دستی

نوع دستی به دلیل قیمت مناسبی که دارد و نیز از لحاظ ساختاری از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست ، بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد. رابط کاربری آسان یکی از ملاک های مهم در انتخاب نوع دستگاه می باشد. شاسی بلوک زن دستی از از پروفیل می باشد که قالب آن به صورت چهارتایی طراحی می شود و این در حالت ابعاد استاندارد 20*40 می باشد که نوع قالب 4 تایی می شود. ابعاد استانداردی که به وسیله ی این دستگاه می توان به تولید رساند ، ابعاد 15*40*15 و 10*40*10 و 20*40*20 می باشد که با توجه به سفارش مشتری و طبق درخواست وی طراحی و تولید می شوند. قیمت دستگاه بلوک زن دستی

تعریف کلی بلوک زن دستی

ویژگی قالب بلوک زن دستی

  • قالب این نوع از دستگاه می تواند به صورت دو سوراخه و یا سه سوراخه باشد . در طراحی این قالب زمانی که از نوع دو سوراخه استفاده می شود ، دیگر امکان تولید بلوک با ویژگی سه سوراخه ممکن نیست.
  • از دیگر ویژگی های بلوک های دیواری می توان به ته باز و یا ته بسته بودن آن ها اشاره کرد که انتخاب هر یک از این انواع بستگی به منطقه استفاده از آن دارد و در هر منطقه ای نوعی از این بلوک کاربرد دارد . ( لازم به ذکر است که ته باز یا ته بسته بودن بلوک در میزان مقاومت و یا … آن هیچ تاثیری ندارد. )
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل