چرخ داربستی چیست؟

داربست و چرخ داربستی

امروزه داربست ها در صنعت،مخصوصا ساخت ساز های عمرانی، یکی از ابزار های مهم و کاربردی برای تکامل پروژه ها میباشد.چرخ داربستی چیست؟ چرخ های داربستی چرخ هایی میباشند که به پایه داربست ها متصل میشوند و توانایی جابجابی آسان و بدون نیاز به نیروی کار بیشتر را به کاربران میدهند.چرخ های داربستی بسیار پرکاربرد هستند که به شما امکان جابجا کردن داربست در زاویه ی 360 درجه را میدهند.چرخ های داربستی به علت مکانیزم ساخت منحصر به فردی که دارند ،قدرت تحمل وزن بالایی دارند و از کیفیت ساخت مرغوبی بهره میبرند.
باز و بست کردن داربست ها بصورت مدام بسیار زمان گیر میباشد و به نیروی کار زیادی لازم است. برای اینکه این امر زمان و نیروی زیادی صرف نکند ،از چرخ های داربستی برای انتقال داربست به مکان مورد نیاز، استفاده میکنند.

چرخ داربستی121

ویژگی های چرخ داربستی

چرخ های داربستی با توجه به تحت فشار بودن و تحمل وزن بالا، از جنس ورق گالوانیزه و چرخ های لاستیکی آجدار تولید میشوند. این چرخ ها دارای یک صفحه گردان میباشند که میتوانند داربست را در زوایای 360 درجه به حرکت دربیاورند. ترمز یکی از المان های اصلی این سازه میباشد، لذا که برای ساکن کردن داربست در یک مکان ثابت نیاز به ترمز میباشد تا از حرکت ناخودآگاه داربست جلوگیری کند.

چرخ داربستی

داربست چیست؟

داربست در تعریف کلی به مفهوم سازه ای موقت برای شروع و ادامه فرایند ساخت و ساز گفته میشود.که کارگران برای انجام دادن امور مختلف بر روی آن میایستند.داربست ها ممکن است از جنس چوب یا فلز باشند،که چرخ های داربستی صرفا بر روی داربست های فلزی نصب میشوند،البته با گذشت زمان کاربرد داربست های چوبی کمرنگ تر شده است ، و صرفا در ساخت و ساز های کوچک مورد استفاده قرار میگرد.

چرخ داربستی 1

شما میتوانید برای خرید چرخ های داربستی و دریافت مشاوره رایگان به فروشگاه صنعتگری مراجعه بفرمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل