سنگ مصنوعی چیسیت؟

آیا بفکر ایجاد تغییر در محل کار یا زندگی خود هستید؟. اگر میخواهید این کار را با حداقل هزینه انجام دهید توصیه ما به شما استفاده از پنل های دکراتیو است. به وسیله این متریال میتوان فضای خانه خود را به طور کامل تغییر داده و یک فضای دلنشین ایجاد نمایید. استفاده از سنگ مصنوعی در دکراسیون داخلی یکی از بهترین روش ها برای ایجاد تغییرات در خانه است. با فروشگاه اینترنتی صنعتگری همراه باشید تا هم بیشتر با این محصولات آشنا شویم و کاربرد آنها را در دکوراسیون داخلی بدانیم. همچنین برای خرید پنل های دکراتیو با کف قیمت با ما همراه باشید.

سنگ مصنوعی چیست؟

سنگ مصنوعی چیست؟

برای کاهش هزینه ها در دکراسیون داخلی امروزه از سنگ های مصنوعی که در یک فرایند کاملا تخصصی میسازند استفاده میشود. این متریال در مقایسه با سنگ های طبیعی بسیار کم وزن هستند و همچنین هزینه تهیه انها در مقایسه با سنگ های طبیعی بسیار پایین است. برای مثال تهیه سنگ طبیعی در یک ابعاد کاملا مشابه به سنگ مصنوعی چند برابر خواهد بود.

منظور از سنگ مصنوعی چیست؟

وقتی صحبت از سنگ مصنوعی میشود شاید شنونده به این فکر کند که آیا از جنس پلاستیکی یا چیز پلمیری استفاده میشود. شاید تا حدودی این سخن درست باشد اما در تمام معنی. این سنگ ها ترکیبی از بتن های خاص و مواد پلیمری هستند که هم دارای استحکام کافی باشند و هم از لحاظ شکنندگی نسبت به سنگ ها مقاومت بالاتری دارند. سنگ مصنوعی از لحاظ ظاهر هیچگونه تفاوتی با سنگ طبیعی ندارد و اما طیف رنگ های مختلف و رگه های موجود در سنگ های طبیعی امکان ایجاد شدن در سنگ های مصنوعی ندارد.

در چه مکان هایی از سنگ های مصنوعی استفاده میشود؟

از سنگ های مصنوعی در بین کابینت ها در آشپزخانه و در دیواره های کوریدور و همچنین در دیوار یونیت تی وی نیز از این سنگ ها استفاده میشود. در همه خانه مدرن امروزی میتوان دکراتیو های سنگی را مشاهده کرد. اگر تاکنون اقدام به خرید این متریال ها برای دکراتیو خانه نکرده اید فروشگاه اینترنتی صنعتگری یک پیشنهاد ویژه برای شما دارد. شما میتوانید سنگ های مصنوعی را با یک قیمت بینظیر تهیه نمایید. فروشگاه صنعتگری تولیدی سنگ هرمس را برای دکراتیو های خود انتخاب کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل