سنگ نمای داخلی سنگ مصنوعی

اگر در فضای مجازی به صفحات دکراسیون داخلی بروید یا در مجلات عمران و ساختمان ها به عکس خانه های امروزی توجه کنید اولین نکته ای که توجه شما را جلب خواهد کرد نمای برجسته در دیوار های داخل خانه است. در دکراسیون خانه ترند های زیادی وجود دارد اما برخی از این ترند ها از قدیم الایام در صدر بوده و هیچ وقت از مد نمیافتد. یکی از روش های دکراتیو خانه استفاده از سنگ های مصنوعی است. برای خرید سنگنمای داخلی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ یا سنگ نمای داخلی چیست؟ همه این سوالات در این صفحه پاسخ داده شده است. با فروشگاه صنعتگری همراه باشید…

سنگ نمای داخلی سنگ مصنوعی سنگ دکراتیو داخلی

سنگ نمای داخلی چیست؟

از با شکوه ترین و جذاب ترین متریال های مورد استفاده در دکرسیون داخلی سنگ های طبیعی و مصنوعی است. از زمان های گذشته سنگ مهم ترین ابزار برای خانه های اشرافی و با شکوه بوده است. معماران برای ایجاد فضای جذاب برای استفاده کنندگان از سنگ های طبیعی و مصنوعی استفاده میکنند.در ادامه به معرفی انواع سنگ نمای داخلی میپردازیم و با کاربرد انها بیشتر آشنا میشویم.

برای نمای داخل خانه از چه سنگ هایی استفاده میشود؟

  • سنگ ها طبیعی
  • سنگ های مصنوعی

سنگ نمای طبیعی

سنگ های طبیعی به دلیل داشتن جلوه های بینظیر استفاده از انها در محیط های داخلی محیط خانه را بینهایت دلنشین و آرامش بخش میکند. اما قیمت سنگ های طبیعی به دلیل محدود بودن منابع آنها و همچنین زحمت زیاد استخراج بسیار بالاست. از سنگ های طبیعی در محیط های بسیار لوکس استفاده میشود.

سنگ نمای مصنوعی

علاقمندان به استفاده از سنگ ها در محیط های داخلی و خارجی به فکر تولید سنگ هایی شبیه سنگ های طبیعی با قیمت پایین شدند. این سنگ ها با قیمت مناسب تر و همچنین دوام بسیار نزدیک به سنگ های طبیعی ساخته میشوند.

از سنگ نمای داخلی در چه محیط هایی استفاده میشود؟

دکراسیون خانه و محیط کار یک کار کاملا مهندسی و تخصصی است. مهندسان دکراسیون داخلی میدانند که از چه طرحی در کدام محیط استفاده کنند که هم محیط دلنشین تر شده و هم فضای مورد استفاده تبدیل به فضای مدرن شودذ. البته از سشنگ ها تنها در دکراسیون های مدرن استفاده نمیشود. بلکه در دکراسیون های مجلل کلاسیک نیز از سنگ ها استفاده میشود.

برخی از محیط هایی که میتوان از سنگ های مصنوعی استفاده کرد و نتیجه مطلوبی گرفت بین کابینت آشپزخانه، پشت یونیت تی وی، کوریور های داخل خانه و محیط کار.

البته برای جذابیت بیشتر و نتیجه گیری بهتر میتوان از نور پردازی و نور مخفی استفاده کر که کار را بهتر از آنچه که هست نمایانتر خواهد کرد. فروشگاه اینترنتی صنعتگری با همکاری سنگ هرمس بهترین و بروزترین طرح های سنگ را برای شما به ارمغان می آورد. روی لینک کلیک کنید و نمونه کار های سنگ های دکراتیو داخلی را مشاهده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل