دستگاه جدول زن دستی

برای تولید جدول های بتنی خرید دستگاه جدول زن جز الزامات است. اما قبل خرید دستگاه جدول زن باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ جدول زن ها چند نوع هستند؟ چگونه باید از دستگاه جدول زن استفاده کنیم؟ فروشگاه اینترنتی صنعتگری به عنوان بزرگ ترین تولید کننده انواع دستگاه های جدول زن و بلوک زن بهترین مرجع برای مشاوره قبل از خرید این دستگاه ها است. با ما همراه باشید تا بهترین تصمیمات را قبل از تهیه ماشین الات عمرانی بگیرید.

خرید دستگاه جدول زن

دستگاه جدول زن چیست؟

این دستگاه ماشینی برای تولید جدول های بتونی است. وظیفه اصلی این دستگاه ها شکل دهی جدول بر اساس شکل درخواستی ما است. دستگاه های جدول زن دقیقا مشابه دستگاه بلوک زن است. با این تفاوت که قالب این دستگاه ها با قالب بلوک زن تفاوت دارد. همچنین دستگاه جدول زن در انواع اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، خودرو و دستی تولید میشود. برای آشنایی بیشتر با انواع دستگاه جدول زن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : خرید دستگاه بلوک زن ، خرید بتونیر

جدول زن دستی

ساده ترین و ابتدایی نوع دستگاه جدول زن مدل دستی آن است. در این دستگاه پرس و حرکت دستگاه به وسیله اپراتور انجام میشود. در این دستگاه تنها ویبره به صورت برقی انجام میشود و برای ویبره دستگاه از یک الکتروموتور 2 اسب بخاری استفاده میشود. موتور بکارگرفته شده در این دستگاه موتور چینی درجه یک است. در مدل های دستی برای ویبره از موتور تک فاز 1400 دور در دقیقه استفاده میشود. از ویژگی های این دستگاه دارا بودن چها عدد چرخ کارگاهی برای سهولت جابجایی، استفاده از پوشش رنگ با کیفیت برای جلوگیری از زنپ زدگی و از بین رفتن زود هنگام دستگاه و… اشاره کرد.

امید عمران سهند تولید کننده ماشین آلات عمرانی و صنعتی

جدول زن خودرویی

مدل پیشرفته تر دستگاه جدول زن دستی مدل خودرویی است. در این دستگاه حرکت به صورت برقی انجام میشود. اپراتور تنها عمل پرس را به صورت دستی انجام میدهد. سرعت عمل در این دستگاه نسبت به مدل دستی بیشتر میشود و کارگاه های تولیدی میتوانند تعداد جدول بیشتری را نسبت به مدل دستی در طول یک شیفت کاری انجام دهند. در دستگاه های جدول زن خودرو از ورق گالوانیزه مقاوم استفاده میشود.

دستگاه جدول زن اتوماتیک

این دستگاه کامل ترین مدل دستگاه است که اپراتور تنها به عنوان ناظر در محل انجام عملیات حاظر میشود. از این دستگاه ها در کارگاه هایی استفاده میشود که کل خط تولید به صورت اتوماتیک است. یعنی تمامی مصالح مورد نیاز در محل های انبار دپو شده و به صورت اتوماتیک وارد خط تولید میشوند. مصالح به وسیله نوار نقاله ها به میکسر ملات ساز حمل شده و در ادامه ملات به سمت دستگاه جدول زن انتقال داده میشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل