موتور جوش چیست؟

جوشکاری فرایند ذوب کردن دو آهن و چسباندن آنها به یکدیگر است. دستگاهی که این فرایند را ایجاد میکنید وموجب اتصال دو فلز به همدیگر میشود موتور جوش یا دستگاه جوش نام دارد. امروز یکی از کلیدی ترین دستگاه ها در صنعت و تولید موتور جوش است. زیرا در نبود این دستگاه هیچ تولیدی اتفاق نخواهد افتاد. یا حداقل تولیدات فلزی به صفر خواهد رسید. فروشگاه اینترنتی صنعتگری به عنوان بزرگ ترین تولید کننده و تامین کننده ماشین آلات صنعتی و عمرانی و قطعات انها در حال ارائه خدمات در زمینه موتور های جوش برای مشتریان خود میباشد. برای خرید موتور های جوش با ما در تماس باشید و پس از دریافت مشاوره اقدام به خرید نمایید. برای پاسخ بخ سوال موتور جوش چیست؟ با ما همراه باشید

موتور جوش چیست؟

موتور جوش چه کاربردی دارد؟

این دستگاه به عنوان عصای دست صنعتگران در اتصال فلزات به همدیگر کاربرد دارد. تمامی افراد درگیر با فلزات و تولیدات فلزی با استفاده از این دستگاه اقدام به انجام عمل میکنند. تولیدات صنعتی که در آن ها از فلز استفاده میشود ناچار به اتصال آن فلز ها در برخی از نقاط هستیم. موتور های جوشی در انواع مختلف برای این عمل به ما کمک میکنند.

روش کار موتور های جوش

موتور جوش یک وسیله الکتریکی است که باافزایش دما در محل اتصال دو فلز موجب ذوب شدن نقطه ای در آن فلز میشود. در لحظه شدن امکان اتصال دو فلز برای ما فراهم میشود. موتور های جوش در انواع مختلفی تولید میشوند و هر کدام مناسب برای اتصال فلزات مختلف است. دلیل این امر تفاوت نقطه جوش فلزات مختلف است. در برخی فلزات نقطه جوش پایین و در برخی از آنها بسیار بالاست.

انواع موتور جوش

موتور های جوش انواع مختلفی دارد. نام لاتین دستگاه ترانسفورماتور است که به معنی جوش دنده نیز است. در ادامه برخی از این دستگاه ها را نام خواهیم برد.

  • موتور جوش ساده
  • دستگاه جوش دیزلی
  • اینورتر جوشکاری
  • ماشین جوش فورجینگ
  • دستگاه جوش مگ
  • موتور جوش رکتیفایر

الکترود چیست؟

الکترود همان سیم جوش است که برای جوشکاری از آنها استفاده میشود. سیم جوش از جنس اکسید سدیم و سلولز تولید میشود که رسانای جریان الکتریسیته است.

قیمت موتور جوش در تبریز

برای خرید موتور جوش با قیمت بسیار مناسب میتوانید به فروشگاه اینترنتی صنعتگری مراجعه کرده و خرید امن انجام دهید. قیمت های بسیار مناسب و خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی صنعتگری قابل مقایسه با سایر فروشگاه ها نیست. موتور جوش چیست؟ چه کاربردی دارد؟ بهترین برند موتور جوش کدام است؟ برای مشاوره تماس بگیرید : 04134316056 و 04134316055 و 09145820370

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل