بتونیر 250 لیتری - قیمت خرید

دستگاه بتونیر 250 لیتری پر فروش ترین حجم بتونیر در حال حاظر بازار میباشد. به دلیل قیمت بسیار مناسب و همچنین حجم اختلاط قابل قبول اکثر پیمانکاران ساختمانی بتونیر 250 لیتری خرید میکنند.در این نوشته به جزئیات بتونیر های 250 لیتری – قیمت خرید آن میپردازیم. فروشگاه اینترنتی صنعتگری بزرگ ترین تولیدکننده و تامین کننده ماشین آلات صنعتی و عمرانی در شمالغرب کشور میباشد. برای انجام خرید های خود با قیمت های استثنایی و تحویل فوری با ما در ارتباط باشید.

بتونیر 250 لیتری چیست؟

این دستگاه مخصوص اختلاط بتن و ملات در ساختمان است. پیمانکاران جهت اماده سازی ملات در پای کار با سرعت بالا از این دستگاه ها استفاده میکنند. بتونیر ها دارای یک محفظه اختلاط هستند که با چرخش خود موجب همگن شدن مواد مورد نیاز برای تهیه بتن میشوند. دستگاه های بتونیر در حجم های مختلفی تولید میشوند اما حجم 250 لیتری به دلیل قیمت مناسب و توانایی اختلاط ملات مورد نیاز از دارای استقبال زیادی است.

قیمت بتونیر 250 لیتری چقدر است؟

بتونیر های 250 لیتری به دلیل فروش بالا دارای قیمت های متفاوتی است. زیرا شرکت های تولید کننده بتونیر برای رقابت با یکدیگر در حال ارائه قیمت های رقابتی هستند. فروشگاه صنعتگری از زیر مجموعه شرکت بزرگ امید عمران سهند در شمال غرب کشور با ارائه قیمت های بسیار مناسب توانسته بازار استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل و کرمانشاه را در دست بگیرد. برای استعلام قیمت بروز و خبر از تخفیفات با ما تماس بگیرید.

مشخصات بتونیر 250 لیتری

در بتونیر های با حجم 250 لیتر معمولا از دینام تک فاز استفاده میشود. ظرفیت اسمی این دستگاه ها 350 لیتری است اما توانایی اختلاط 250 لیتر ملات را دارا میباشد. بتونیر های 250 لیتری با چرخش 15 دور در دقیقه در کوتاه ترین زمان ممکن ملات مورد نیاز را تهیه میکند.دیگ اختلاط دراین بتونیر ها از ورق 3 میلیمتری تهیه میشود و دارای عمر مفید بالایی است. همچنین برای نقل و انتقال این نوع از دستگاه از بکسل بند استفاده میشود. به دلیل نصب دو عدد چرخ پیکانی در زیر این دستگاه جابجایی آن بسیار آسان است.

مشخصات موتور بتونیر

در این دستگاه از یک الکتروموتور 1.5 کیلووات 3 اسب بخاری استفاده میشود. جنس بدنه دینام دستگاه از جنس چدن است و میانگین دور موتور دستگاه 1500 دور دقیقه میباشد. به دلیل استفاده از سیم پیچی بسیار قدرتمند و با کیفیت قابلیت پاسخگویی به نیاز مشتریان محترم را دارد.

راهنمای خرید بتونیر

برای خرید دستگاه ملات ساز یا بتونیر باید به کیفیت ساخت دستگاه توجه نمایید. همچنین متریال استفاده شده در دستگاه باید از اجناس درجه دو و بی کیفیت نباشد. در برخی از کارگاه ها با استفاده از ضایعات اقدام به تولید بتونیر میکنند و از الکتروموتور و گیربکس های درجه دو و سه استفاده میکنند. خریداران باید قبل از تهیه این دستگاه به این موارد توجه نمایند و خرید های پر ضرر دوری نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل