قیمت بتونیر - خرید بتونیر

از مهم ترین ماشین آلات برای ساختمان سازی و عمران دستگاه بتونیر است. این ماشین مخصوص آناده سازی ملات و بتن مورد نیاز برای ساخت و ساز است. برای خرید بتونیر و قیمت بتونیر به صورت بروز میتوانید با فروشگاه اینترنتی صنعتگری همراه باشید. فروشگاه اینترنتی صنعتگری یکی از بزرگ ترین و موفق ترین تولید و ارائه کننده ماشین آلات صنعتی و عمرانی و همچنین قطعات آنها در شمالغرب کشور میباشد.

بتونیر چیست؟قیمت خرید بتویر

بتونیر یا میکسر بتن دستگاهی است که به وسیله آن میتوان ملات مورد نیاز برای ساخت ساز را تهیه و استفاده نمود. در عمل ساخت و ساز زمان ارزش ویژه ای دارد و باید از مدت زمان موجود نهایت استفاده را نمود. در این میان استفاده از دستگاه های مختلف برای انجام عملیات با سرعت بالا بسیار مهم است. یکی از این دستگاه ها بتونیر است که ملات و بتن مورد نیاز ما را با بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن آماده میکند. بتونیر ها از لحاظ حجم و نوع موتور در انواع مختلفی تقسیم میشوند. در ادامه این نوشته انواع بتونیر ها را معرفی و برسی میکنیم.

انتخاب بتونیر مناسب

برای انتخاب درست بتونیر و خرید بتونیری که نیاز داریم باید ابتدا انواع مختلف آن را شناسایی کرده و از میان مدل های موجود بهترین را انتخاب نماییم. برای تهیه یک بتونیر جدید ابتدا باید میزان مصرف روزانه خود را حساب کنیم. پیمانکار باید در اولین مرحله نسبت به پروژه خود و میزان مصرف بتن روزانه حساب کرده و بتونیر با حجم معقول را انتخاب نماید. عدم محاسبه موجب کم بودن حجم میکسر یا در صورت دیگر موجب هزینه های اضافی برای پیمانکار خواهد شد. و در مرحله بعد باید محیط کرگاه را برسی کرده و موقعیت جغرافیایی پروژه را در نظر بگیرد. این یعنی که آیا برق شهری یا صنعتی در محیط وجود دارد؟ وصعت پروژه چقدر است؟ ساعات کاری در پروژه چند ساعت در روز است؟ این ها تعدادی از سوالات مهم قبل از تهیه بتونیر است.ص

بتونیر با کیفیت را چگونه تشخیص دهیم؟

اگر جز افرادی هستید که قبل از خرید به شدت محصول مورد نظر را برسی میکنید و سپس اقدام به خرید مینمایید خرید های شما جز موفق ترین خرید ها خواهد بود. اما در تهیه بتونیر باید چگونه محصول را برسی نماییم؟ باید به چه نکاتی بیشتر توجه نماییم؟ فروشگاه صنعتگری به عنوان بزرگ ترین فروشنده و تولید کننده ماشین آلات عمرانی و صنعتی همواره در کنار زحمت کشان این زمینه ها بوده و همیشه آماده ارائه راهنمایی برای این عزیزان است. در ادامه به تعدادی از نکاتی که قبل از خرید باید به آنها توجه نمایید اشاره خواهیم کرد.

مشخصه های بتونیر مرغوب

آیا بتونیر با کیفیت بالایی تولید شده است؟ در اولیم مرحله باید به کیفیت به ساخت بتونیر توجه نمایید. زیرا اگر تمامی متریال ها درجه یک باشند اما دستگاه از کیفیت ساخت بالایی برخوردار نباشد هیچگونه ارزش خرید ندارد. منظور از کیفیت ساخت جوشکاری و ساختمان سازی بتونیر است. آیا به نظر شما این دستگاه استحکام کافی را خواهد داشت. این مهم ترین سوال برای خریداران خواهد بود.

در ادامه باید متریال مورد استفاده در بتونیر را بیشتر برسس نماییم.

آیا از متریال مرغوب برای تهیه بتونیر استفاده شده است؟ متریال مورد استفاده برای تولید بتونیر نیز جز مهم ترین مقولات برای برسی است. دستگاه باید از بهترین قطعه ها تهیه شود. در تهیه دستگاه نباید از آهن آلات ضایعاتی استفاده شود. در برخی از کارگاه های متفرقه برای کسب سود بیشتر از ان آلات ضایعات استفاده میشود. هم عمر مفید دستگاه کمتر خواهد بود و هم هزینه مصرف شده برای تهیه چنین دستگاهی بیش از بیش هدر میشود.

الکتروموتور دستگاه : اگر دستگاه بتونیر شماجز بتونیر های برقی= باشد باید به دینام دستگاه توجه نمایید. برند استفاده شده در دستگاه بسیار مهم است زیرا برخی از موتور های برقی با برند های متفرقه دارای عمر مفید بسیار کمتر از آنچه که فکر میکنیم است. هزینه های تعمیر و راه اندازی مجدد انها بسیار بالاست.

راهنمای خرید بتونیر

برای حصول اطمینان از خرید خود سعی کنید خرید های خود را از فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه اینترنتی صنعتگری انجام دهید. با خدمات پس از فروش فروشگاه صنعتگری دیگر نگران از خرید های نا معتبر و هزینه های غیر ضروری نخواهید بود.

شماره های تماس : 04134316056 / 04134316055 / 09145820370

آدرس وبسایت ما : www.sanatgareco.ir

آماده پاسخ گویی در ساعات کاری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل