ماشین بلوک زن خودرویی

ماشین بلوک زن خودرویی

کارگاه های بلوک زنی جز آن دسته از مشاغلی بوده که روزانه در حال پیشرفت و توسعه هستند. به دلیل درآمد زایی قابل قبول این صنف بیشتر افراد به این سمت سوق پیدا میکنند. ماشین بلوک زن خودرویی جز دستگاه های نسبتا پیشرفته در زمینه تولید بلوک های بتنی است. در این مقاله این دستگاه را به صورت تخصصی برسی و مزایا و معایب این دستگاه را برای علاقمندان شرح خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در این نوشته همراه باشید.

ماشین بلوک زن خودرویی

ماشین بلوک زن خودرویی چیست؟

دستگاه خودرویی بر اساس آنچه که از نام آن نیز پیداست، نوعی از دستگاه های بلوک زن است که توانایی حرکت اتوماتیک را دارد. برای درک بهتر این موضوع باید بدانید که تولید بلوک بتنی در دستگاه های بلوک زن اصطلاحا تخم گذاری مانند است. یعنی دستگاه پس از تولید هر ردیف بلوک باید رو به جلو حرکت کند که بتواند بلوک های جدید تولید نماید. حال این حرکت میتواند به صورت اتوماتیک انجام شود. یا به صورت دستی توسط نیروی انسانی انجام شود. در دستگاه های اتوماتیک خودرویی دیگر نیروی اضافی برای جابجایی دستگاه صرف نمیشود. در نتیجه تولید بیشتری توسط این دستگاه در مقایسه با مدل دستی انجام میشود.

ساخت بلوک زن خودرویی

تولید دستگاه بلوک زن خودرویی نیازمند داشتن تخصص کافی است که دستگاهی بی نقص و با دوام تولید شود. به دلیل پیچیدگی طراحی و داشتن سیستم برقی نسبتا تخصصی توصیه میشود این دستگاه را از فروشگاه ها و تولیدکنندگان معتبر تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی صنعتگری بزرگ ترین تولیدکننده انواع بلوک زن در شمال غرب کشور است که با تکیه بر تخصص خود 10 سال نیاز مشتریان خود را در زمینه ماشین آلات بلوک زنی رفع نماید.

ماشین بلوک زن خودرویی

بدنه بلوک زن خودرویی

برای ساخت بدنه و شاسی دستگاه بلوک زن خودرویی از پروفیل آهنی استفاده میشود. پروفیل های سبک آهنی به دلیل شکل پذیری بسیار آسان، جوش پذیری بالا، کیفیت صطح بسیار بالا و همچنین دقت زیاد در ضخامت سراسری بهترین گذینه برای استفاده در تولید بلوک زن خودرویی است.

قالب ماشین بلوک زن خودرویی

برای ساخت قالب بلوک زن از ورق های st37 با ضخامت 6 میل استفاده میشود. ورف های 6 میل صنعتی بر اساس استاندارد EN10025 و DIN EN 10027-1 تولید میشود. استحکام کششی این نوع از ورق ها 67.000 میباشد. بلوک زن خورویی قابلیت استفاده از سه قالب با ابعاد 10*40 / 15*40 /20*40 دارد.

موتور برقی بلوک زن

در بلوک زن خودرویی از 2 عدد الکتروموتور برای انجام عمل تولید بلوک استفاده میشود. برای حرکت دادن دستگاه از موتور 1.5 اسب بخاری و برای انجام عمل ویبره از موتور 1 اسب بخاری استفاده میشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل