بلوک زن دستی

ماشین بلوک زن دستی

یکی از پر کاربرد ترین مصالح در زمینه عمران و ساختمان سازی بلوک های بتنی هستند. تولید با تیراژ بالا برای پاسخگویی به نیاز استفاده کنندگان این مصالح دارای اهمیت ویژه ای است. تولید سیستماتیک بلوک تنها به وسیله ماشین بلوک زن دستی و اتوماتیک ممکن است. در این نوشته این دستگاه ها را برسی خواهیم کرد. در این نوشته با دستگاه دستی بیشتر آشنا خواهیم شد و انواع بلوک های تولیدی توسط این دستگاه را خواهیم شناخت.با ما ادامه این مطلب همراه باشید.

ماشین بلوک زن دستی

بلوک زن دستی چیست؟

بلوک زن دستی ساده ترین مدل دستگاه های بلوک زن است که با قیمت بسیار مناسب میتوان تهیه و اقدام به تولید بلوک کرد. در این مدل از دستگاه های بلوک زن خبری از سیستم های برقی نیست. وهمین باعث شده است از بروز خطا های برقی در این سیستم جلوگیری شود. دستگاه های دستی بهترین گذینه برای تولیدی های نو پایی است که میخواهند شروع به تولید بلوک کنند. در ادامه میخواهیم به انواع بلوک های تولیدی توسط این دستگاه اشاره کنیم و با محصولات تولیدی توسط این دستگاه آشنا شویم.

قالب دستگاه بلوک زن

دستگاه بلوک زن دستی دارای یک قالب چهار ردیف است. به کمک دستگاه بلوک زن دستی امکان تولید 500 الی 800 بلوک بتنی در روز ممکن است. اما این امار تولید بستگی به فاکتور های مختلفی مانند میزان توانایی نیروی کار، شرایط جوی محیط و اماده سازی ملات مورد نیاز برای تولید بلوک است.

قالب بلوک زن دستی از ورق های 6 میل آهنی از جنس st37 تولید میشود. دلیل استفاده از فلز st37 برای تولید قالب بلوک زن مقاومت بسیار بالا و همچنین میزان جوش پذیری قابل قبول است نوع فلز است.

نوع حرکت دستگاه

حرکت دستگاه های ساده به صورت دستی انجام میشود و روند کار به این صورت است که دستگاه بعد از هر مرحله تولید بلوک که اصطلاحا تخم گذاری میگویند به صورت دستی رو به جلو حرکت میکند. وزن دستگاه به صورتی است که اپراتور بتواند به راحتی حرکت نماید.

الکتروموتور ویبره در بلوک زن دستی

تنها قطعه الکتریکی در بلوک زن های دستی قسمت ویبره آن است. در سیستم ویبره این دستگاه ها از الکتروموتور های 1.5 اسب بخاری 1500 دور استفاده میشود که از برق تک فاز برای انجام فعالیت تغذیه میکند.

ماشین بلوک زن دستی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل