بالابر آکاردئونی

میز بالابر آکاردئونی

میز بالابر های هیدرولیکی یکی از کاربردی ترین ابزار ها در کارگاه های صنعتی و تولیدی میباشد. این دستگاه ها توانایی لیفت و بالا بردن اجسام سنگین را در ارتفاعات مورد نظر دارد. در این نقاله میز بالابر آکاردئونی را بیشتر برسی خواهیم کرد. با ما در این نوشته کامل و جامع همراه باشید. فروشگاه صنعتگری یکی از بزرگترین تولیدکننده های میز بالابر در شمالغرب کشور میباشد. برای دریافت مشاوره در رابطه با میز های بالابر و همچنین دریافت اطلاعات کامل با وبسایت ما همراه باشید.

میز بالابر آکاردئونی

میز بالابر آکاردئونی چیست؟

دستگاه میز بالابر آکاردئونی یک ابزار اقتصادی برای کارگاه های تولیدی و صنعتی میباشد که میتوانند به وسیله آن اجسام سنگین را به ارتفاعات مورد نظر لیفت نمایند. میز بالابر های قیچی نسبت به ابعاد کوچک خود دارای قدرت بالایی هستند. همچنین به دلیل ساختار ارگونومیک و اشغال فضای کم از این نوع بالابر ها استقبال زیادی میشود. در مدل های مختلف این ابزار ها ارتفاع این دستگاه ها در حالت جمع به 25 سانتی متر میرسد. این ویژگی باعث شده است که بتوان آنها را محل مناسبی نگهداری کرد. این نوع از بالابر ها در جنس های فولادی، گالوانیزه و استیل تولید میشوند.

اجزاء تشکیل دهنده میز بالابر آکاردئونی

بالابر های آکاردئونی از قسمت های مختلفی تشکیل میشود. هر کدام از این قسمت به صورت مستقیم باهم دیگر در ارتباط هستند.

شاسی

مهم ترین قسمت در میز بالابر ها شاسی دستگاه است. چرا که وزن تمامی قطعات و همچنین بار حمل شونده به صورت مستقیم روی شاسی فشار می آورد. قسمت شاسی دستگاه باید به صورتی طراحی و تولید شود که استحکام کافی داشته باشد. شاسی این دستگاه ها معمولا از جنس فولاد ST37 ساخته میشود. دلیل استفاده از فولار ST37 برای ساخت این قسمت قابلیت جوش پذیری بالای این دستگاه میباشد. شاسی دستگاه بر اساس استفاده ای که از آن میشود به دو صورت مبایل و ثابت طراحی و تولید میشود.

کف بالابر

منظور از کفی بالابر قسمتی از دستگاه است که بار روی آن قرار میگیرد و به جهت مورد نظر انتقال مییابد. این قسمت از دستگاه نیز دارای اهمیت زیادی است و هرچه این قسمت مستحکم تر و با دوام تر باشد بصورت منستقیم عمر مفید دستگاه افزایش خواهد یافت. کف بالابر نیز از سه جنس فلزی، گالوانیزه و استیل قابل سفارش میباشد. محل استفاده از دستگاه تعیین کننده جنس کفی و بدنه است. در محیط های بهداشتی که مواد غذایی و دارویی جابجا میشود استفاده از بالابر های استیل جز الزامات است.

کف میزبالابر آکاردئونی

سیستم هیدرولیکی

محرک و لیفتر اصلی میز های بالابر سیستم هیدرولیکی است. سیستم های هیدرولیکی جز قدرتمندترین سیستم های نیروی مکانیکی هستند که توانایی تحمل وزن های بسیار بالا را دارند. سیستم هیدرولیکی متشکل از یک یونیت هیدرولیکی و جک های بالابر است. معمولا در میز بالابر های آکاردئونی از دوعدد جک هیدرولیکی برای لیفت استفاده میشود، مگر آنکه میزان ظرفیت بالابر بسیار بالا باشد در آن مواقع اغز سع عدد جک استفاده میشود.

موتور الکتریکی

منبع نیروی مکانیکی در سیستم های بالابر الکتروموتور میباشد. این دستگاه ها نیروی الکتریکی را نیروی مکانیکی تبدیل میکنند. موتور الکتریکی در این دستگاه ها به یونیت هیدرولیکی متصل میشود و سیستم هیدرولیکی را فعال میکنند.

انواع بالابر هیدرولیکی آکاردئونی

بالابر های هیدرولیکی در انواع مختلفی تولید میشوند که هر کدام دارای ویزگی های منحصر بفردی هستند. یکی از بزرگ ترین ویژگی های طبقه بندی بالابر ها ثابت یا متحرک بودن دستگاه ها اس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل