بلوک زن خودرویی چیست؟

بلوک زن خودرویی

یکی از انواع مختلف بلوک زن های مورد استفاده در صنف تولید بلوک، بلوک زن های خودرویی هستند. این نوع از بلوک زن ها با رابط کاربری بسیار آسان و راحت توانایی تولید بلوک در حجم بالا و بدون صرف انرژی مضاعف میباشد. برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با بلوک زن خودرویی با فروشگاه اینترنتی صنعتگری همراه باشید.

تعریف بلوک زن خودرویی

بلوک زن خودرویی مدل پشیرفته بلوک زن دستی است. این نوع از بلوک زن در مقایسه با بلوک زن دستی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که استفاده از این دستگاه را آسان تر و ارگونومیک تر کرده است. تفاوتی که در این مدل بلوک زن در مقایسه با نوع دستی وجود دارد به این صورت میباشد. این دستگاه پس از تولید یک ردیف بلوک به صورت اتوماتیک رو به جلو حرکت میکند. در این دستگاه نیاز به حل دادن دستگاه توسط اپراتور وجود ندارد.

اجزاء تشکیل دهنده

این دستگاه از اجزائ مختلفی تشکیل شده است. این اجزائ با گرد هم آمدن و انجام عملیات اقدام به تولید بلوک میکنند. مانند همه سیستم ها در بلوک زن نیز عملکرد دقیق و به موقع تمامی اجزائ از اهمیت بالایی برخوردار است.

شاسی و بدنه

شاسی و بدنه دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. چون تمامی اجزاء جانبی روی شاسی دستگاه نصب میشوند. شاسی دستگاه باید به حدی مستحکم باشد که بتواند فشار پرس را به راحتی تحمل کند.

الکتروموتور ها

در دستگاه خودرویی دو عدد الکتروموتور استفاده شده . یکی از این الکتروموتور ها برای انجام ویبره و دومی برای حرکت روبه جلو دستگاه بکارگرفته میشود. هر دو دینام مورد استفاده در این دستگاه از دینام های درجه یک ساخت کشور چین است. لازم به ذکر است که موتور مورد استفاده در قسمت ویبره دستگاه دارای 1 اسب بخار قدرت است. این قدرت برای انجام عمل ویبره کاملا جوابگو است. اما دینام مورد استفاده در حرکت دستگاه مدل 2 اسب بخاری است.

الکترومور
استاندارد الکتروموتور 1 اسب بخاری

گیربکس

حرکت کردن دستگاه به وسیله گیربکس انجام میشود. گیربکس، نیروی مکانیکی را از دینام به چرخ های دستگاه منتقل میکند. از گیربکس های یک به چهل در بلوک زن های خودرویی استفاده میشود.

قالب

قسمت اصلی و مهم دستگاه قسمت قالب دستگاه است. عمل اصلی بلوک سازی به وسیله قالب دستگاه انجام میشود. ابعاد و اندازه های استارد در تولید قالب های بلوک زنی در کارگاه های تولیدی فروشگاه صنعتگری به صورت دقیق و میلیمتری رعایت میشود.

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل