جدول زن چیست؟

جدول زن چیست؟

این دستگاه مخصوص تولید جدول های بتنی است که امکان تولید تعداد بالای جدول در یک زمان کوتاه را برای استفاده کنندگان فراهم میکند. این دستگاه دارای ساختار ساده و طراحی کاملا ابتدایی اما با کاربرد بالا است. دستگاه جدول زن قابلیت تولید جدول در ابعاد مختلف با تعویض قالب دارد. برای آشنایی بیشتر با دستگاه جدول زن و پاسخ به سوال جدول زن چیست؟ با ما همراه باشید.

جدول زن چیست؟

مشخصات فنی جدول زن

شکل و ساختار دستگاه جدول زن تفاوت چندانی با دستگاه بلوک زن ندارد. تنها نوع قالب است که شکل محصول نهایی را تغییر میدهد. در دستگاه جدول زن امکان تولید جدول تا ارتفاع 50 سانتی متری ممکن است. این دستگاه با قالب 3 و 6 و 8 ردیفه ارائه میشود. لازم به ذکر که با دستگاه جدول زن امکان تولید 800 تا 5000 جدول ر یک شیفت کاری ممکن است. اما تعداد تولید به عوامل زیادی مانند نوع دستگاه، اپراتور، شرایط آب هوایی، مرغوبیت مصالح و… دارد.

انواع دستگاه جدول زن

دستگاه های جدول زن مانند بلوک زن ها در انواع مختلف تولید و عرضه میشوند. رایج ترین نوع جدول زن در بازار ایران به شرح زیر است.

دستی

نیمه اتوماتیک

تمام اتوماتیک

قیمت جدول زن

دستگاه دستی

این دستگاه دارای یک مکانیزم بسیار ساده است. بطوری که هر کسی توانایی تولید جدول با این دستگاه را دارد. در این مدل از جدول زن ها تنها یک الکتروموتور برای انجام عمل ویبره بکار رفته است. در این مدل از دستگاه ها تمامی مراحل تولید توسط اپراتور صورت میگیرد. با این دستگاه ها میتوان در یک شیفت کاری از 800 تا 1000 جدول در یک شیفت کاری 8 ساعته انجام داد.

دستگاه نیمه اتوماتیک

این دستگاه نسبت به مدل دستی دارای امکانات بیشتری است. در این مدل از جدول زن، عمل ویبره، عمل پرس و همچنین حرکت دستگاه به وسیله خود دستگاه انجام میشود. در جدول زن های نیمه اتوماتیک سه عدد دینام وجو دارد. اولین دینام مخصوص عمل ویبره است که در نمونه دستی نیز وجود داشته، دومین الکتروموتور برای انجام عمل پرس که بصورت هیدرولیکی انجام میشود. و در نهایت الکتروموتور مخصوص حرکت دادن دستگاه رو به جلو.

دستگاه تمام اتوماتیک

نمونه تکامل یافته و نهایی دستگاه جدول زن، مدل تمام اتوماتیک آن است. این دستگاه تمامی عمل تولید را بصورت تمام اتوماتیک انجام می دهد. اپراتور صرفا جهت بازرسی عمل تولید و رفع ایرادات ریز در خط تولید حاضر میشود. در این مدل از جدول زن ها علاوه بر دستگاه های مربوط به تولید محصولات بتنی یک دستگاه نوار نقاله نیز برای انتقال مواد تولید شده محل انبار و عمل آیی بتن وجود دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل