بلوک زن دستی

از دستگاه های بلوک زنی با قیمت مناسب برای کارگاه های کوچک میباشد. در این نوشته با این دستگاه ها بیشتر آشنا خواهیم شد و به برسی نوع عملکرد آنها خواهیم پرداخت. با ما در این نوشته برای آشنایی بیشتر با این نوع از دستگاه ها همراه باشید.

بلوک زن دستی

ساختار دستگاه

این نوع از بلوک زن ها ساده ترین دستگاه ها در تولید بلوک هستند. نبود سیستم الکترونیکی و سایر سیستم ها در این دستگاه استفاده ازآن را بسیار راحت تر از سایر مدل ها میکند. بلوک زن های دستی تنها به وسیله نیروی انسانی و اپراتور عمل میکنند و تولید بلوک در این نوع از دستگاه ها بستگی به عملکرد و توان نیروی انسانی دارد. فروشگاه صنعتگری از بزرگترین تولید کنندگان انواع بلوک زن ها در کشور میباشد.

نحوه استفاده از بلوک زن های دستی

بلوک زن های دستی هیچ گونه عملکرد اتوماتیک ندارند. در این دستگاه ها نیروی اپراتور ملات را در محفظه مخصوص دستگاه میریزد و آنرا به سمت قالب شکل گیری هدایت میکند. در مرحله بعدی اپراتور شانه پرس کننده دشتگاه را به سمت پایین هدایت میکند. با پایین آمدن شانه های فشرده سازی مواد، ملات در داخل قالب به شکل نهایی خود در ابعاد و اندازه های استاندارد میرسد. در مرحله آخر شانه به سمت بالا آورده شده و قالب جدا میشود. با حرکت روبه جلوی دستگاه عملیات طبق روال بالا تکرار میشود. در بلوک زن های دستی تعداد تولید بلوک در مقایسه با سایر مدل های بلوک زن کمتر است.

بلوک زن دستی

مزایا و معایب

بلوک زن های دستی مانند سایر دستگاه ها از مزایا و معایب بیشماری برخوردار هستند. در ابتدا به تعدادی از مزایای این دستگاه ها اشاره خواهیم کرد.

در ابتدا قیمت این دستگاه خریداران را برای خرید این دستگاه ترغیب میکند. به دلیل نبود سیستم الکترونیکی در دستگاه دستی قیمت تمام شده این دستگاه بسیار کمتر از سایر مدل ها است.

تعمیر و نگهداری این دستگاه ها بسیار کم هزینه تر و راحت تر از مدل های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل