مشخصات فنی بلوک زن

مشخصات فنی بلوک زن

امروز به برسی یکی از پرکاربرد ترین ماشین آلات عمرانی خواهیم پرداخت. دستگاه بلوک زن موضوع نوشته امروز وبسایت صنعتگری میباشد. علاقمندان به این دستگاه در ادامه مطلب برای کسب اطلاعات در رابطه با دستگاه بلوک زن و مشخصات فنی بلوک زن با ما همراه باشند.

بلوک زن چیست؟

دستگاهی برای تولید بلوک است که تولید بلوک را در تعداد بالا در کمترین زمان امکان میدهد. بلوک زن ها دارای انواع متنوعی هستند که امروز به انواع مدل های آن خواهیم پرداخت. کار بلوک زن ها به این صورت که ملات در داخل قالب بلوک زن ریخته شده و سپس پرس مخصوص ملات داخل قالب را فشرده میکند و شکل بلوک را به خود میگیرد. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد بلوک زن ها با وبسایت فروشگاه صنعتگری همراه باشید.

مشخصات فنی بلوک زن

بلوک زن ها از چه قطعاتی تشکیل شده اند

شناخت کامل دستگاه برای بکار گیری صحیح بسیار موثر است. همچنین برای خروجی بهترین محصول باید دستگاه کامل شناخته و در صورت وجود عیوب توسط اپراتور رفع گردد. بکارگیری دستگاه توسط اپراتوری که شناختی از دستگاه و قطعات آن ندارد موجب بروز مشکل در دستگاه خواهد شد. بلوک زن از تعدادی قطعات تشکیل میشود.

شاسی دستگاه : استحکام شاسی تعبیه شده در دستگاه نشانگر کیفیت ساخت و همچنین طول عمر مفید دستگاه خواهد بود. هر چه شاسی و اسکلت بندی دستگاه قوی باشد افت کیفیت محصولات در گذر زمان کمتر خواهد شد.

قالب بلوک : قالب های بلوک زن بر اساس نیاز مشتری و سلیقه بازار قابل تهیه است. در کشورمان بر اساس محل جغرافیایی بلوک های مورد استفاده در انواع مختلف هستند.

الکتروموتور – گیربکس در مدل های اتوماتیک – ویبراتور

انواع بلوک زن ها

مانند تمامی ماشین آلات، بلوک زن ها نیز در چندین مدل متنوع تولید میشوند. منظور از انواع مختلف کاربری دستگاه است. بلوک زن ها به صورت دستی، نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک طراحی و تولید میشوند. در جدول زیر ویزگی های هر کدام از بلوک زن ها بصورت دقیق بیان شده است:

مشخصات فنی بلوک زن

مدل های دستی سازه های بسیار ساده ای دارند. تمامی مراحل تولید در این مدل از دستگاه ها توسط اپراتور انجام میشود. هر چند استفاده از بلوک زن های دستی سرعت عمل کار تولید را چند صد برابر میکنند اما میزان تسلط اپراتور بر کار در این مدل از دستگاه ها بسیار مهم است.

پرس : دستی

قالب : 4 ردیفه

حرکت : دستی

ورق 6 میل

موتور ویبره 1.5 اسب تک فاز

شاسی : جنس پروفیلی

تولید 500 الی 800 عدد در هر شیفت کاری

این مدل از بلوک زن ها مشابه بلوک زن دستی است با این تفاوت که حرکت رو به جلو این مدل به وسیله الکترو موتور انجام میشود.

قالب : 5 ردیفه

حرکت : برقی

موتور : دو عدد موتور 1 و 1.5 اسبی تک فاز

شاسی : جنس پروفیلی

تولی : 1.200 الی 1.500 عدد در هر شیفت کاری

برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل