تولید بلوک زن در تبریز

تولید بلوک زن در تبریز

تولید انواع بلوک زن در تبریز

در قدیم برای ساخت خانه و ساختمان از مصالح ابتدایی و اولیه مثل خاک و سنگ و آجر استفاده می کردند. برای ساخت آجرهای گلی ، خاک و آب و سنگ ریزه هارا باهم مخلوط می کردند و آنها را درون قالب هایی می ریختند تا سفت شده و خشک شوند. بعد از این مرحله آجرها را از قالب جدا کرده و در ساخت و ساز استفاده می کردند.

امروزه با پیشرفت انواع ماشین آلات و فناوری ها، استفاده از مصالح قدیمی مثل آجر کم شده و به کارگیری مصالح مدرن زیاد شده است. به کارگیری این ماشین آلات موجب صرفه جویی در زمان ، افزایش بهره وری و بیشتر شدن تولید و کم شدن نیروی انسانی مورد نیاز شده است.

یکی از این مصالح ساختمانی پرکاربرد ، انواع بلوک ها می باشند. ماده اولیه ساخت بلوک ها می تواند بتن ، سیمان یا سفال و آب و سایر سنگدانه ها باشد. بلوک ها در اندازه و جنس های مختلفی به شکل دیواری و سقفی قابل تولید هستند. دستگاه های بلوک زنی که بلوک تولید می کنند ، امروزه در صنعت کاربرد دارند به صورت دستی و خودرویی کار می کنند. بلوک ها عموما بصورت توخالی تولید می شوند تا وزن کمی داشته باشد و سبک باشند.

مجموعه ما یعنی فروشگاه صنعتگری بزرگ ترین شرکت تولید کننده انواع بلوک زن در تبریز و کشور می باشد. این بلوک زن ها به صورت دستی و خودرویی می باشند.

تولید انواع بلوک زن در تبریز

انواع بلوک زن کدامند؟

دستگاه های بلوک زن در انواع برقی و دستی و خودرویی به شکل ثابت و سیار قابل طراحی و تولید هستند. دارای الکتروموتور هستند و با برق تک فاز و سه فاز کار می کنند.

بلوک زن های دستی تولیدی فروشگاه ما به صورت کاملا دستی کار می کنند ولی امکان استفاده از برق تک فاز و سه فاز در این بلوک زن ها وجود دارد. ظرفیت تولید 500 الی 800 بلوک سیمانی در 8 ساعت کاری را دارند. دارای یک الکتروموتور و ویبراتور هستند. قالب های این دستگاه به صورت دوتایی و چهارتایی می باشد که نسبت به کاربرد می توان عوض کرد.

علاوه بر بلوک زن دستی ، بلوک زن خودرویی نیز در مجموعه ما تولید می شود.

در بلوک زن خودرویی برای حرکت دستگاه یک الکتروموتور و یک الکتروموتور دیگر برای ویبره در دستگاه تعبیه می شود. قالب بلوک در این بلوک زن ها به صورت 5 تایی است. ظرفیت تولید این بلوک زن ها 800 الی 1200 عدد بلوک در 8ساعت کاری می باشد اما این ظرفیت را می توان در واحد زمان افزایش نیز داد.

انواع بلوک زن کدامند؟
انواع بلوک زن کدامند؟
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل