تولید بتونیر در تبریز

تولید بتونیر در تبریز

بتونیر و کاربرد آن

در قدیم برای ساختمان سازی ، کارهای ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی برای مخلوط کردن و درست کردن مصالح ساختمانی از روش های سنتی و دستی استفاده می شد. اما امروزه انواع تجهیزات و ماشین آلات صنعتی جایگزین روش های سنتی شده اند. چون روش های دستی و سنتی پاسخگوی نیازهای کارخانه ها و پروژه ها نیستند.

بتونیر یکی از این تجهیزات می باشد. بتونیر در صنعت با نام های خلاطه ، ملات ساز ، میکسر و مخلوط کن نیز شناخته می شود. به عبارتی دیگر بتونیر دستگاهی برای مخلوط کردن بتن ، شن و ماسه و سیمان و نگه داری بتن آماده برای مصرف می باشد. از بتونیر برای آماده کردن مواد اولیه بلوک های سیمانی نیز استفاده می شود.

بتونیرها در انواع مختلف و در ظرفیت های متفاوت تولید می شوند. فروشگاه ما یعنی فروشگاه صنعتگری از معتبرترین تولید کننده های بتونیربا ظرفیت های مختلف در کشور می باشد. برای آشنایی بیشتر با بتونیر و انواع آن کلیک کنید.

بتونیر و کاربرد آن

انواع بتونیر

موتور بتونیرها از نظر اینکه برقی و دیزلی باشد باهم متقاوت هستند. بتونیر دیزلی در محیط هایی که دسترسی به برق وجود ندارد انتخاب خوبی است. بتونیر برقی پرکاربرترین نوع می باشد چون امروزه در اکثر نقاط دسترسی به برق وجود دارد. از نظر زیست محیطی نیز این نوع آلودگی کمتری دارند .

سیستم انتقال قدرت در بتونیرها به دو صورت دنده کمر و دنده زیر می باشد. با تنظیم میزان دور موتور در بتونیرها میتوان سرعت آن را کم یا زیاد کرد.

الگوی ساخت بتونیر دنده زیر ساده تر از دنده کمر می باشد. میزان هزینه نگهداری و سرویس این دستگاه ها پایین است. درساخت بتونیر دنده کمر میزان تامین قدرت در بتونیر دنده کمر بیشتر است.

بتونیرها با توجه به حجم مواد بارگیری که میتواند دستی یا هیدرولیکی باشد در ظرفیت های 120 لیتری ، 250 لیتری، 500 لیتری، 750 لیتری ، 1000 لیتری تولید می شوند. ظرفیت 120 لیتری پایین ترین ظرفیت می باشد و عموما در آزمایشگاه های صنعتی و برای آزمایش مکانیک خاک و بتن مورد استفاده قرار می گیرد. دیگر ظرفیت ها در کارهای عمرانی نسبت به حجم مصالح کاربرد دارند. دستورالعمل کار با دستگاه برروی بتونیرها چاپ می شود. از طرفی هم برای این کار استانداردهای جهانی وجود دارد.

انواع بتونیر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل