تسمه های مودولار

تسمه های مودولار

تسمه های مودولار

در این مقاله با تسمه های مودولار بیشتر آشنا خواهیم شد. کاربرد این نوع از تسمه نقاله ها را خواهیم دانست.انواع مختلف تسمه های مودولار را شناخته و مدل های مختلف را برسی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات جامع و کاربردی در رابطه با تسمه های پلاستیکی با ما همراه باشید.

تسمه های مودولار

تسمه مودولار چیست

نام دیگر مودولارها، تسمه پلاستیکی میباشد. این نوع از تسمه ها ساخته شده از جنس پلاستیک سخت هستند. تسمه های پلاستیکی از کاربردی ترین نوع تسمه ها در صنعت هستند و از آنها در محل هایی رطوبت و آب زیاد است استفاده میشود.

انواع مختلف

تسمه های پلاستیکی بر اساس نیاز مشتری به دو صورت تخت و مشبک ساخته میشوند. منظور از مدل مشبک وجود سوراخ های ریز در روی تسمه برای عبور آب یا هوا میباشد. همچنین این تسمه ها به صورت مستقیم و اسپیرال نیز طبقه بندی میشوند. در برخی از خطوط انتقال که در طول مسیر چرخش یا تغییر زاویه داشته باشد تسمه این این انحراف مسیر ساپورت میکند. برای آشنایی با نوارنقاله های اسپیرال

تسمه های مودولار

کاربرد ها

از تسمه های پلاستیکی در محیط هایی که مواد یا مسیر انتقال مواد در ارتباط با آب باشد استفاده میشود.در برخی از خطوط که مسیر انتقال، همراه با شستشوی مواد انجام میشود، باید از تسمه های پلاستیکی استفاده شود. لازم به ذکر است همچنین در صنایع غذایی و در کارخانجات تولید مواد خوراکی برای انتقال مواد در بین قسمت های مختلف تولید گاها از تسمه های پلاستیکی استفاده میشود.

ابعاد و اندازه ها

تسمه مودولار را با در کنار هم قراردادن قطعه های پلاستیکی کوچک در کنار هم میسازند. در ابعاد و استاندارد خاصی تولید نمیشوند. اما قطعه های کوچک که تشکیل دهنده تسمه پلاستیکی هستند در ابعاد و اندازه مشخصی تولید میشوند. استاندارد طول تسمه پلاستیکی گام میگویند و در دو اندازه 1 و 2 اینچی میسازند. به صورت عمومی به این دو نوع مختلف گام 1 و گام 2 گفته میشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل