تولید انواع رولیک در تبریز

تولید انواع رولیک در تبریز

رولیک نوار نقاله و انواع آن

رولیک ها یکی از اجزای مهم نوار نقاله ها یا کانوایرها هستند. نوار نقاله ها ماشین آلات صنعتی می باشند که برای نقل و انتقال و جا به جایی مواد ، اقلام ، کالاها ، محصولات و … در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. نوار نقاله ها نسبت به کاربردی که دارند درانواع مختلف زنجیری ، تلسکوپی ، غلتکی ، عمودی و… قابل طراحی و اجرا هستند. هر یک از کانوایرها تسمه نقاله مخصوص خود را دارند. رولیک ها برای چرخاندن و به گردش درآوردن تسمه نقاله ها برروی شاسی نوار نقاله ها نصب می شوند. فروشگاه صنعتگری معتبرترین تولید کننده انواع رولیک در کشور و تبریز می باشد.

رولیک نوار نقاله و انواع آن

انواع رولیک های کاربردی در کانوایرها

رولیک ها نسبت به کاربردی که دارند در انواع پلاستیکی ، فلزی ، فولادی ، گالوانیزه ، تفلونی و … در قطر و عرض های مختلف به دو شکل پرسی و تعویضی قابل تولید هستند.

رولیک تفلونی

از انواع رولیک های مورد استفاده در کانوایرها ، رولیک های تفلونی هستند . این رولیک ها همانطور که از اسمشان مشخص است در برابر خورندگی و سایندگی مواد و چسبنده بودن مقاوم هستند. سبک بوده و نصب آسانی دارند و مقرون به صرفه نیز هستند. در کانوایرهایی که مواد انتقالی حرارت می بینند این نوع رولیک ها مناسب هستند. در کارخانه های صنایع غذایی ، معادن نمک و گچ و کارگاه های سرامیک و کاشی کاربرد دارند.

رولیک  تفلونی

رولیک گالوانیزه

این رولیک ها نسبت به سایر رولیک ها دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشند. از نظر اقتصادی نیز این رولیک ها گران هستند. به دلیل مقاوم بودن این رولیک ها در کانوایرهای معادن کاربرد دارند.

رولیک  گالوانیزه

رولیک فولادی

این رولیک ها به دلیل جنسشان ضدزنگ بوده و مقاومت بالایی دارند و برای انتقال مواد سنگین مثل سنگ در معادن زیر زمینی مورد استفاده قرار می گیرند.

 رولیک فولادی

رولیک PVC

این رولیک ها به دلیل جنس پلاستیکی که دارند در مقابل خورندگی و انواع ترکیب های شیمیایی و روغن مقاوم هستند. سبک بوده و از نظر قیمت نسبت به سایر رولیک ها مقرون به صرفه هستند. از نظر محیط زیستی نیز سازگار هستند.

رولیک PVC

رولیک فلزی

این رولیک ها برای محیط هایی که رطوبت دارند یا مواد انتقالی روی کانوایر سنگین هستند می توان از رولیک های فلزی استفاده کرد. این رولیک ها به دو شکل پرسی و تعویضی تولید می شوند.

رولیک پرسی و تعویضی از جهت قابل تعویض بودن باهم متفاوت هستند. رولیک های پرسی برعکس رولیک های تعویضی هرزگرد بوده و عمر طولانی دارند و قابل تعویض نیستند.

رولیک فلزی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل