شیلنگ های پرسی

شیلنگ های پرسی

کاربرد شیلنگ پرسی

در تمامی سیستم ها هماهنگی موجود در بین قطعات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همکاری بین قطعات و تداوم ارتباط آن ها برای ادامه انجام فرآیندها از اهمیت بالایی دارد.در این مقاله نسبت به شناخت بیشتر درباره شیلنگ های پرسی باهم دیگر این ابزار ها را برسی میکنیم. علاقمندان به صنعت و افرادی که با سیستم های هیدرولیکی سرکار دارند باما در ادامه این مطلب همراه باشند.

شیلنگ های پرسی مانند مدل های ساده آن است و در عمل هیچگونه تفاوتی با همدیگر ندارند. اما لاستیک های پرسی به دلیل استفاده شدن در صنعت باید از استحکام عالی و دوام بالا تحت فشار هیدرولیک داشته باشد. شیلنگ های پرسی در مقایسه با مدل ساده قدرت تحمل بار بیشتری دارد. دلیل قدرت بالای شیلنگ های پرسی وجود بار زیاد در مدار سیستم هیدرولیک انها می باشد.

شیلنگ های پرسی

تفاوت مدل های معمولی و صنعتی

از شلنگ های پرسی هم در تجهیزات صنعتی و حتی در سیستم های گرمایش آب در خانه و منازل استفاده م یشود. به دلیل مورد

اعتماد بودن محل پرسی این شلنگ ها و همچنین استفاده بسیار ساده و راحت، یکی از کاربردی ترین ابزار ها در بازار و در بین صنعتگران میباشد.

کاربرد شلنگ در سیستم

وظیفه اصلی شیلنگ ها در مدار سیستم، ایجاد ارتباط بین قسمت های مختلف سیال مورد نظر در حال دوران یا عبور است، میباشد.شلنگ های پرس شده در سیستم هایی که از قدرت هیدرولیک برای انجام امور کمک میگیرند مورد استفاده قرار میگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های هیدرولیکی و جک های هیدرولیکی روی لینک کلیک کنید.

مواد استفاده

از شلنگ های پرس شده در صنایع فولاد، نفت و گاز و پتروشیمی و پالایشگاه ها استفاده می شود. همچنین در ماشین آلات معدنی و حفاری و مهم ترین صنعت استفاده از شلنگ های پرسی که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، صنعت هواپیما و فضا میباشد.

ایمنی بالا و احتمال نشت بسیار پایین این ابزار ها از نقاط قوت این محصول به حساب می اید. همچنین در میان رقبای خود پیشتاز است و دیگر نیاز به ایجاد اتصال توسط خود اپراتور نیست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل