پاورپک یا یونیت هیدرولیکی

پاورپک یا یونیت هیدرولیک

پاورپک یا یونیت هیدرولیک

یکی از مهمترین قسمت های دستگاه های هیدرولیکی یونیت هیدرولیک است. سیستم هایی که با قدرت سیالات هیدرولیکی فعالیتی انجام میدهند نیازمند استفاده از پاورپک هستند.این دستگاه ها متشکل از فیلتر های مکشی و برگشتی است. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های نوین صنعتی هستید با ما همراه باشید.

کاربرد پاورپک ها

پاور پک یا یونیت هیدرولیکی منبع قدرت سیستم های هیدرولیکی میباشد. در این سیستم ها انرژی لازم برای انجام فعالیت همچنین تداوم فعالیت این سیستم ها از این دستگاه استفاده میشود. یونیت های هیدرولیکی فشار هیدرولیکی موجود در سیستم ها را کنترل میکنند و تداوم این فشار در سیستم را فراهم میکنند.

پاورپک یا یونیت هیدرولیک

ویژگی های یونیت هیدرولیکی

یونیت های هیدرولیکی این امکان را به ما میدهند که فشار داخل سیستم های هیدرولیکی را هر لحظه مشاهده کنیم و این فشار سنج بگونه ای عمل میکند که تحت تاثیر ارتعاشات موجود در سیستم قرار نمیگیرد .همچنان این یونیت ها با نظارت مستقیم بر حجم روغن هیدرولیک، میزان سیال هیدرولیکی موجود در سیستم را برای ما نمایش میدهد و همچنین در صورت کاهش صطح هیدرولیک به ما اختار میدهد. پاورپک با نظارت دائم بر صطح دمای سیال، این امکان را به ما میدهد که در صورت بروز شرایط بحرانی میزان عملیات روغن را افزایش میدهد.

اجزای تشکیل دهنده یونیت های هیدرولیکی

هیدروپمپ

پمپ های هیدرولیکی مورد استفاده در یونیت های هیدرولیکی در سه نوع کارتریجی، پیستونی و دنده ای هستند. پمپ های هیدرولیکی نیروی پتانسیل سیالات را به نیروی مکانیکی تبدیل میکنند.

الکتروموتور

از دیگر اجزای اصلی یونیت های هیدرولیکی، الکتروموتور ها هستند. معمولا در یونیت های هیدرولیک از الکتروموتر های با تغذیه ac استفاده میشود. این نوع الکتروموتور ها علاوه بر هزینه ساخت کمتر دارای توان بیشتری نسبت به سایر الکتروموتور ها هستند.

منبع سیال

اجزای اصلی تشکیل دهنده یونیت های هیدرولیکی است و برخی از اجزای فرعی آن نیز بدین صورت زیر است.

شیر های هیدرولیکی

شیر های فشارشکن

گیج نشان دهنده فشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل