پرسپولیس - تراکتور - هواداران تراکتور

پرسپولیس – تراکتور

پرسپولیس – تراکتور

سیاست کثیف علیه تراکتور:

پرسپولیس - تراکتور - هواداران تراکتور
هواداران تراکتور

تیم تراکتور در هفته ی دوم رقابت ها به مصاف تیم پرسپولیس خواهد رفت . همه میدانند که روز جمعه بلاشک ورزشگاه پر خواهد شد . به نظر عده ای دوست ندارند که روز جمعه ورزشگاه پر شود . از همین رو تماس های مشکوکی را از طرف افراد ناشناس به لیدرهای تیم تراکتور در شهرستان ها زده میشود و آن ها را وادار به نیامدن به طرف استادیوم میکنند . برخی شایعاتی پیچیده است که این افراد پرسپولیسی هسنتد و دوست ندارند ورزشگاه یادگار تبدیل به جهنمی برایشان شود . در ویدیوی زیر میتوانید یکی از بازی های خاطره انگیز تراکتور و پرسپولیس را مشاهده کنید .

رئال ستاره ی بزرگی را از دست داده :

پرسپولیس - تراکتور - داوید سیلوا
داوید سیلوا

پرز مدیرعامل باشگاه رئال در سال 2010 در آستانه ی انتقال داوید سیلوا ستاره ی اسپانیایی بوند . مالک باشگاه برای این بازیکن مبلغ 30 میلیون یورو در نظر گرفته بود . ولی به دلیل سبک زندگی این بازیکن این انتقال صورت نگرفت . شاید اکنون مالک رئال پشیمان شده باشد که چه ستاره ای را از دست داده است .

آذری در استقلال ؟

پرسپولیس - تراکتور - آذری
آذری

سعید آذری پس از کارکردن بلند مدت در تیم ذوب اهن اصفهان بالاخره از این تیم جدا شد . حال شایعاتی مبنی بر اضافه شدن این مدیر به مدیریت تیم استقلال به گوش میرسد . وقتی این سوال را از این مدیر پرسیدند او در جواب گفت : هنوز هیچ چیز معلوم نشده است و من نه میتوانم بگویم نه و نه میتوان بگویم بله . او گفت که فردی مثل او نمیتواند بدون فعالیت باشد و بلاشک او به زودی به فوتبال باز خواهد گشت .

زیدان باید رضایت بدهد :

پرسپولیس - تراکتور - رئال مادرید
رئال مادرید

تیم رئال مادرید با دو هافبک به توافق رسیده است . رئال مادرید برای تقویت خط هافبک خود با اریکسن دانمارکی و فن دبیک هلندی را جذب خواهد کرد . البته اگر زید الدین زیدان اجازه ی ورود این بازیکنان را دهد . زیدان همچنان برای جذب پوگبا پا فشاری میکند و احتمالا با انتقال این بازیکنان مخالفت کند . البته مجموعه مبلغ این دو بازیکن بسیار پایین تر از پوگبا است و میتوانند کارایی زیادی را برای رئال ایجاد کنند .

پرسپولیس – تراکتور

نکته ی جالب از استراماچونی

پرسپولیس - تراکتور - استراماچونی
استراماچونی

نیمه ی دوم بازی تیم ماشین سازی تبریز و استقلال تهران 13 دقیقه زمان تلف شده داشت که داور فقط 6 دقیقه ی آن را گرفت . سیاستی که رسول خطیبی از آن نتیجه گرفت و توانست 3 امتیاز کامل این بازی را کسب کند . اما پس از این بازی حواشی ایجاد شد که به کلی این ماجرا از یاد همگان رفت . وقتی از او پرسیدند که آیا با وقت تلف کردن تیم حریف مشکلی ندارید ؟ او در جواب گفت : اگر داور و هواداران مشکل ندارند من دیگر چرا مشکل داشته باشم .

انتقال امروز نهایی میشود :

پرسپولیس - تراکتور - سانچز
سانچز

منچستریونایتد کابوسی برای الکسیس سانچز شده و او به شدت به دنبال جدایی است .
سانچز امروز در تست های پزشکی باشگاه اینتر میلان شرکت خواهد کرد و در صورت تایید پزشکی به صورت قرضی برای یک فصل در این تیم بازی خواهد کرد .

پرسپولیس – تراکتور

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل