خبر تراکتور - تراکتور

خبر تراکتور

خبر تراکتور

مقامت جواب داد:

خبر تراکتور - میلیچ
میلیچ

دلیل اختلاف بین باشگاه استقلال و میلیچ مسائل مالی لود . از این رو میلیچ به امارات رفت و باشگاه استقلال قید این بازیکن را زد . ولی به نظر مقاومت باشگگاه استقلال نتیجه داده است و این بازیکن منتظر پرواز به تهران است .

جدایی بسیار محتمل تر از ماندن :

خبر تراکتور - استراماچونی
استراماچونی

شایعات شاید مقداری عجیب باشد ولی استراماچونی بسیار به خروج نزدیک است . رسانه ها دلایل بسیار زیادی را بیان میکنند . عده ای دلیل این خروج را شاید عدم توانایی در جذب بازیکن خارجی میدانند . برخی رسانه ها نیز دلیل گلایه استرا را امکانات سخت افزاری میدانند . حال هواداران استقلال بسیار نگران هستند که در استانه ی شروع لیگ استقلال با مشکل مربی مواجه شود .

بمب تراکتور:

مهاجم سابق رئال در تراکتور:

خبر تراکتور - آدبایور
آدبایور

امانوئل آدبایور مهاجم اسبق تیم های رئال مادرید ، منچسترسیتی ، آرسنال ، تاتنهام و … در آستانه ی پیوستن به تیم تراکتور قرار دارد . این مهاجم اینستگرام تیم تراکتور را دنبال کرده است و این اقدام او بر شایعات افزوده است . در ویدیوی زیر عملکرد این مهاجم باکیفیت و درجه یک را ببینید.

نکته ی بسیار عجیب در لباس ها جدید تراکتور:

خبر تراکتور - تراکتور
تراکتور

دیروز مراسم معارفه ی لباس های تیم تراکتور برگزار شد .. این مراسم بسیار با شکوه بود و برای اولین بار در ایران این اتفاق افتاد . نکته ی مثبت دیگر این لباس ها برند آن است . آدیداس یک از مشهور ترین و معروف ترین برند البسه های ورزشی میباشد . این برند میتواند اعتبار تیم تراکتور را افزایش دهد.
اما شاید این نکته مقداری عجیب باشد که لباس هایی که آدیداس برای تراکتور طراحی کرده است بسیار شبیه به لباس هایی است که تیم ملی ایران در جام جهانی پوشیده است . در ویدیوی زیر رونمایی از کیت تیم تراکتور را همراه با احسان حاجی صفی مشاهده کنید . این ویدیوی بسیار جال است و میتوان گفت مثل فیلم های اروپایی میباشد .

سرنوشت مبهم یک بازیکن:

خبر تراکتور - ایکاردی
ایکاردی

بلا شک ایکاردی از اینتر جدا خواهد شد . همچنان سرنوشت این بایکن مشخص نیست و معلو نیست سال بعدی را در کدام تیم خواهد بود . او دوست دارد به تیم یوونتوس برود و ادامه ی فوتبلاش را در آنجا ادامه دهد . ناپولی نیز یکی از مشتریان جدی او است و آنتچلوتی نیز سعی بر متقاعد کردن آن دارد . شاید این بازیکن با ژکو معاوضه شود و به تیم رم برود .

خبر تراکتور

بازیکن بارسا مشتری زیادی دارد:

خبر تراکتور - دمبله
دمبله

عثمان دمبله بازیکن فرانسوی تیم بارسلونا شاید قربانی انتقال نیمار به بارسلونا شود و به تیم دیگری برود . بارسلونا به صورت جدی به دنبلا نیمار است و میخواهد پول این بازیکن را با فروش برخی بازیکنان تامین کند. پاریس سنت ژرمن یکی از مشتریان جدی او است . شاید علاقه ی پاریسی ها به این بازیکن راه انتقال نیمار به بارسلونا را باز کند . از بایرن مونیخ نیز به عنوان مشتری دیگر او یاد میشود .

خبر تراکتور

حکومت انگلیس در فوتبال :

خبر تراکتور - سوپر کاپ اروپا
سوپرکاپ اروپا

امشب دیدار حساس بین تیم های تیم لیورپول و چلسی از سری مسابقات سوپرکاپ فوتبال اروپا برگزار خواهد شد . شاید چند سال کارشناسان میگفتند که فوتبال انگلیس نمیتواند در فوتبال موفق باشد و پول نمیتواند فوتبال بازی کند . ولی اکنون باید گفت که فوتبال با پول پیش میرود . خرید ستاره ملزم داشتن پول است . باشگاه هایی مثل سیتی و یونایتد که پول های زیادی هزینه میکنند و ستاره های زیادی را داخل تیم خود میکنند . شاید این تیم ها سالیانه بیش تر از رئال و بارسا پول خرج میکنند . به خصوص از وقتی که سرمایه داران فوتبال را به چشم یک تجارت دیدند و سرمایه گذاری خود را در لیگ انگلیس شروع کردند .

دروازه بان جوان در استقلال :

خبر تراکتور - حسین پور حمیدی
حسین پور حمیدی

حسین پور حمیدی دروازه بان 21 ساله ی گل گهر سیرجان با این تیم فسخ کرد و
در آستانه پیوستن به تیم استقلال قرار دارد . پس از جدایی رحمتی از استقلال سید حسین حسینی تبدیل
به دورازه بان اول تیم شد . تیم استقلال به دنبال جانشینی مناسب برای این دروازه بان هستند .
از این رو دروازه بان سیرجان را در نظر گرفته اند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل