اخبار روز تراکتور - تراکتور

اخبار روز تراکتور

اخبار روز تراکتور

تراکتور

استفانو پیناری

استفانو پیناری بازیکن ایتالیایی تیم الچه مورد توجه تیم استقلال و تراکتور قرار گرفته است . حال باید دید که آیا کدام تیم موفق به جذب این مهاجم 28 ساله خواهند شد

ابراهیمی در لیگ ایران

اخبار روز تراکتور - امید ابراهیمی
امید ابراهیمی

تیم الاهلی قطر بازیکنی به نام شین لوری را در پست هافبک جذب کرد . از این رو روزنامه الرایه قطر مدعی شده است که این هافبک دیپورت شده است و در آستانه ی جدایی از این تیم قرار دارد . حال شایعات مبنی بر آمدن این بازیکن در لیگ ایران به گوش میرسد . وحید امیری نیز جز بازیکنانی بود که بعد از جام جهانی لژیونر شد ولی دوباره به تیم سابقش یعنی پرسپولیس بازگشت . شاید این سرنوشت برای امید نیز تکرار شود و به استقلال بازگردد . شاید تیم های مثل تراکتور یا سپاهان او را جذب کنند .

درخواست کمی عجیب هواداران تراکتور

اخبار روز تراکتور - تراکتور
تراکتور

به نظر تراکتور با مهاجمی به نام استفانو پیناری به توافق رسیده اند . این بازیکن محصول آکادمی رم است و در تیم هایی مثل الچه بازی کرده است . ولی نکته ی منفی این بازیکن آمار او است . او به هرتیمی که رفته کم بازی کرده و کم هم گل زده است . هواداران تراکتور نیز از این مسئله مقداری نگران هستند و دوست دارند تیم محبوبشان مهاجم باکیفیت بیاورد . در این تیم مهاجمان با کیفیتی مثل ادینیوی ، استوکس ، اروین ، کریم انصاری فرد و … آمده است . البته معیار برای عملکرد یک بازیکن آمار او نیست . اروین نیز آمار خوبی نداشت ، ولی در فرصت کم بسیار درخشید . در ضمن زنوزی ثابت کرده است که خرید های اشتباهی را انجام نمیدهد و در جذب بازیکن به خصوص خارجی بسیار حساس است. در ویدیوی اول تعصب و اشک های یک هوادار تراکتوری را مشاهده کنید.

لیورپول

افتتاحیه ی لیگ جزیره پخش نمیشود؟

اخبار روز تراکتور - لیورپول
لیورپول

امشب در چارچول رقابت های لیگ برتر تیم لیورپول به مصاف نوریچ سیتی میرود . این بازی افتتاحیه ی این رقابت ها است . اما نکنته ی جالب این جا است مه این بازی اشب پخش نخواهد شد و ایرانیان نمیتونند این بازی را مشاهده کنند . در جدول پخش شبکه ی سه برنامه ی عصر جدید ( تکراری ) و برنامه هفت پخش خواهد شد . شبکه ی ورزش هم بازی بین لیل و موناکو را پخش خواهد کرد که از حساسیت کمی برخوردار است .

لیگ جزیره آماده ی شروع :

اخبار روز تراکتور - لیگ جزیره
لیگ جزیره

تیم های انگلیسی آماده ی شروع لیگ هستند و بازیکنان مورد نیاز خود را خریداری کرده اند . اما شاید این سوال پیش آید که کدام تیم در فصل نقل و انتقالات موفق بوده است . جواب معلو است تیم هایی که در حفظ بازیکنان کلیدی خود ثبات داشته اند . بلا شک سیتی . منجسترسیتی بازیکنان خود را حفظ کرده است و کاسلورودری را به جمع خود افزوده است و تیمی بسیار قدرتمند را راهی مسابقات خواهد کرد .

شروع لیگ در عید

اخبار روز تراکتور - لیگ برتر
لیگ برتر

لیگ برتر ایران بدلیل آماده نشدن ورزشگاه ها با تعویق شروع خواهد شد . سازمان لیگ ورزشگاه های ابران را بررسی میکند تا آماده ی شروع لیگ شوند . به نظر شروع لیگ در تاریخ 29 مرداد همزمان با عید غدیر خواهد شد . همه ی هواداران لیگ برتر آ»اده ی شروه لیگ و دیدن تیم هایشان هستند . البته شایعاتی هواداران فوتبال به راه انداخته اند ، مبنب بر اینکه تاخیر لیگ دلیل دیگری دارد و به خاطر اینکه یکی از تیم های لیگ دیر شروع به تمرینات کرده است لیگ دیر شروع میشود .

اخبار روز تراکتور

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل