کوین فورچونه - تراکتور

کوین فورچونه

کوین فورچونه

بازیکن جدید پرسپولیس دوپینگی است ؟

روزنامه ی گل مدعی شده است که مهاجم جدید پرسپولیس یعنی جونیور دوپینگی است و پرسپولیس متوجه این موضوع نشده است . حال باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا این مهاجم دوپینگی است یا نه و اگر دوپینگی باشد واکنش فیفا به تیم پرسپولیس چه خواهد شد .

ریسک بزرگ و خطرناک تراکتور:

کوین فورچونه - تراکتور
کوین فورچونه

بالاخره انتظارات به سر آمد و تراکتور مهاجم خود را خریداری کرد . کوین فورچونه بازیکن 30 ساله فرانسوی به جمع پرشورها پیوست . قیمت این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت حدود 1 میلیون یورو میباشد . او تبدیل به یکی از گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران شد . حال باید دید که آیا این بازیکن میتواند عملکردی به اندازه ی پولش داشته باشد؟ میتوان گفت که این بازیکن هم باکیفیت است . تراکتور پس از مالکیت زنوزی برسر خریدهای خود بسیار دقت کرده است . در ویدیوی زیر میتوانید عملکرد فوق العاده ی این بازیکن را مشاهده کنید .

جدایی عجیب:

کوین فورچونه - پیانیچ
پیانیچ

به نظر یوونتوس مهره ی ارزشمند و کلیدی خود را خواهد فروخت . میرالام پیانیچ بازیکن 28 ساله ای که دیگر جایی در ترکیب یوونتوس ندارد . شاید این خبر کمی عجیب باشد . بسیاری از کارشناسان او را در پست خود بهترین بازیکن دنیا میدانند . حتی بالاتر از بازیکنی چون بوسکتس . بدون شک تیم یوونتوس از این فروش خیلی زود پشیمان خواهد شد . پاریس سنت ژزمن به شدت وضعیت او را دنبال میکند و امیدوار است که قبل از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالاتی بتواند این بازیکن ارزشمند را به پاریس بیاورد .

خلاق ترین هافبک دنیا:

کوین فورچونه - دیبروینه
دیبروینه

شاید هنگامی که خوزه مورینیو کوین دیبوینه را نخواست، کسی تصور نمیکرد که او روزی تبدیل به خلاق ترین هافبک دنیا شود . او در دادن پاس گل ، مهارت فق العاده ای دارد و به زودی به آمار 50 پاس گل در لیگ جزیره خواهد رسید . این آمار در 120 بازی به ثبت رسیده است . آمار فوق العاده ای که کسی نتوانسته است به نزدیکی آن برود . به جند بازیکن که به این آمار رسیده اند را بررسی میکنیم :
1_ مسوت اوزیل 141 بازی
2_ اریک کانتونا 143 بازی
3_ دنیس برگ‌کمپ 146 بازی
4_ سسک فابرگاس 165 بازی
5_ داوید سیلوا 166 بازی
کوین دی‌بروین 49 پاس گل داده در حالی که تنها 122 بازی در این لیگ انجام داده.
مشاهده میکنید که این بازیکن بسیار بالاتر از بازیکنان مشهور دنیا قرار گرفته است .

گل آفساید پرسپولیس:

کوین فورچونه - ترابی
ترابی

همانطور که مشاهده میکنید گل پرسپولیس در شاریطی زده شده است که مهدی ترابی در آفساید قرار گرفته است . بسیاری از کارشناسان نیز معتقد هستند که هنگامی که توپ به پای علی علیپور خورده است ، مهدی ترابی جلوتر از همه بوده است . اشتباه داوری جزئی از بازی است . دوباره این گل بهانه ای شد برای هوادارن رقیب تیم پرسپولیس که دوباره تبعیض ها بین تیم پرسپولیس و سایر تیم هارا یاد اوری کنند . شاید با به راه انداختن وی ای آر مشکلات عمده ی داوری را حل کند .

همه منتظر یک تیم :

کوین فورچونه - اندره
اندره

دیروز تیم های تراکتور و پرسپولیس از تیم های جدید خود با مربیان و بازیکنان جدید رونمایی شد . حال همه نگاه ها به تبریز است . جایی که قرار است از استقلال مدل ایتالیایی رونمایی شود . هندوانه ی سربسته ای که قرار است امروز بشکند . استقلال نیز تغییرات بسیاری هم در کادر فنی و هم در بازیکنان خود داشته است . حال باید دید که آیا استقلال میتواند با بازیکنان جوان خود نتایج خوبی را کسب کند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل