دنیزلی سرمربی تراکتور - دنیزلی

دنیزلی سرمربی تراکتور

دنیزلی سرمربی تراکتور

چرا یادگار امکانات ندارد ؟

اکنون تیم تراکتوریکی از بهترین تیم های حال حاضر در ایران است . ولی امکانات ورزشگاه یادگار امام در حد یکی از مدعیان اصلی نیست . دوربین های بی کیفیت در این ورزشگاه صدای بسیاری از هواداران را در آورده است . حتی به شوخی برخی هواداران کیفیت دوربین های گوشی را بهتر از دوربین های ورزشگاه میدانند .

کلید گم شده ی تراکتور پیدا شده ؟

دنیزلی سرمربی تراکتور - دنیزلی
دنیزلی

تراکتوری ها با وجود اینکه سال گذشته ستاره های فراوانی را به تیمش اضافه کرد ، ولی نتوانست به حسرت چند ساله ی هوادارانش پایان ببخشد و فصل را با رتبه ی 5 به پایان رساند . ولی ماجرا امسال کمی فرق میکند .ستاره های دیگری به تیم اضافه شده اند و یک مربی حرفه ای و کاربلد به تراکتور اضافه شده است . به نظر کلید گم شده ی تیم در سالیان گذشته مصطفی بوده است . او شخصیت فوق العاده ای دارد و از لحاظ کار های فنی نیز یکی از بهترین مربیان حاضر ایران است . پرشورها جز قهرمانی از این سرمربی چیز دیگری نمیخواهند . در ویدیوی زیر میتوانید عملکرد تیم تراکتور را در فصل گذشته مشاهده کنید .

طارمی دوباره هتریک کرد :

دنیزلی سرمربی تراکتور - طارمی
طارمی

تیم ریو آوه در مصاف با تیم اسپورتینگ لیسبون یکی از مطرح ترین تیم های پرتغال ، با نتیجه ی 2-3 به برتری رسید . اما اتفاق عجیب در این بازی این بود که ، مهدی طارمی در این بازی سه پنالتی برای تیمش به دست آورد . او در این دو بازی بسیار درخشان ظاهر شد . برونو فرناندز ستاره ی مطرح تیم اسپورتینک به نحوه ی داوری این بازی بسیار انتقاد داشت و بیان کرد که داور با کوچک ترین برخورد به تیم حریف ، پنالتی اعلام میکرد .

مدعیان بسیار جدی تر از فصل گذشته :

دنیزلی سرمربی تراکتور - لیورپول - سیتی
لیورپول – سیتی

به نظر لیگ جزیره دوباره دو مدعی اصلی خواد داشت . لیورپول و سیتی . دو مدعی که سال گذشته از لحاظ امتیازی بسیار نزدیک بودند ، ولی در نهایت سیتی تنها با اختلاف 1 امتیاز قهرمان شد . در 4 هفته ای که از لیگ جزیره گذشته ، این دو تیم نتایج درخشانی را کسب کرده اند . لیورپول با 12 امتیاز و منچسترسیتی با 10 امتیاز اول و دوم هستند . تیم های دیگری مثل منچستریونایتد ، آرسنال ، چلسی و تاتنهام توان مقابله با این دو تیم را ندارند .

دنیزلی سرمربی تراکتور

ستاره ی آرژانتینی در اتلتیکو مادرید :

دنیزلی سرمربی تراکتور - ایکاردی
ایکاردی

مائورو ایکاردی ستاره ی تیم اینتر در آستانه ی جدایی از این تیم قرار دارد و به شدت به دنبال جدایی است . یکی از تیم هایی که شایعه شده است این بازیکن به این تیم میرود ، اتلتیکو مادرید است . مربی این تیم یعنی سیمیئونه هموطنش ، نه خرید این بازیکن را تایید و نه تکذیب کرد . کونته سرمربی تیم اینتر نیز تمایلی به ماندن این بازیکن ندارد .

بارسا بدون مسی = سر بدون مغز

دنیزلی سرمربی تراکتور - مسی
مسی

تیم بارسلونا از سری مسابقات لیگ اسپانیا در هفته ی سوم ، به مصاف تیم تازه صعود کرده ی اوساسونا رفت . اوساسونا همان تیمی است که مسعود شجاعی و جواد نکونام سال ها برای این تیم بازی کردند . این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید . اما حسرت تیم بارسا بلاشک حضورنداشتن مسی به دلیل مصدومیت بود . بارسلونا بون این بازیکن نمیتواند کاری کند و بسیار وابسته شده است . این یک دغدغه ی مهم برای هوادارن بارسلونا است که چگونه برای این اسطوره جانشینی پیدا کنند .

سعید آذری در استقلال ؟

دنیزلی سرمربی تراکتور - سعید آذری
سعید آذری

هواداران تیم استقلال مدیریت این باشگاه به خصوص در راس آنها امیر حسین فتحی را مقصر نتایج ضعیف تیم استقلال میدانند . از این رو شایعاتی مبنی بر آمدن سعید آذری به باشگاه استقلال به گوش میرسد . خود آذری این موضوع را نه رد کرد و نه تایید .
ولی هوادارن تیم استقلال دوست دارند که او به مدیریت تیم استقلال اضافه شود

دنیزلی سرمربی تراکتور

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل