قیمت فارسی بر

خرید فارسی بر

در صنعت نیاز به ابزار آلات مختلف بسیار احساس می شود ، چرا که دامنه وسیعی از کارها و کاربردها وجود دارد که برای تبدیل کردن آن ها نیاز به ابزارآلات داریم. تنوع ابزارآلات صنعتی بسیار زیاد می باشد و هر یک از آن ها برای انجام کاری طراحی شده اند تا پیشبرد سریع تر و دقیق تر کارها را با خود به همراه داشته باشند. از کاربردی ترین ابزار آلاتی که در صنعت بیشترین استفاده را دارند ، می توان به موارد زیر اشاره کرد : انبردست ، پیچ گوشتی ، دریل ، جرثقیل دستی و …

قیمت فارسی بر

تعریف فارسی بر ها

در صنعت از ابزار آلات بسیاری جهت کار استفاده می شود که هر یک از آن ها وظیفه ای را بر عهده دارند. از جمله کاربردی ترین ابزارآلاتی که در صنعت نجاری ، آهنگری و … استفاده می شود. می توان به فارسی برها اشره کرد. همانطور که از اسم این محصول پیداست ، برای برش دادن لوله های آهنی ، الوار و تخته های MDF و … استفاده می شود. به طور مثال در صنایعی که با چوب سر و کار دارند ، می توان به وسیله ی فارسی برها برش های 45 درجه ایجاد کرد. این ابزار دارای صفحه ای می باشد که برش توسط همین صفحه انجام می شود که دارای تیغ هایی بر روی این صفحه وجود دارد که زاویه ی آن کاملا قابل تنظیم است.

تعریف فارسی بر

چرا فارسی بر؟

ابزار آلات بسیاری برای برش دادن مثلا چوب وجود دارد ولی بهترین گزینه فارسی بر ها می باشند . چرا که دارای صفحه مندرج 0 تا 45 بر روی صفحه برش می باشند . از طرفی می توان تا 45 درجه زاویه صفحه برش را تغییر داد. از طرفی هنگام برش چوب به راحتی به سطح چوب اشراف خواهید داشت . و نیز می توان زاویه و محل برش چوب را به دقت تماشا کرد و به درستی و با ابعاد دقیق تر برش داد. / قیمت فارسی بر

فارسی برها دارای وزن کمی هستند که همین امر باعث می شود تا کاربر به راحتی بتواند آن را مورد استفاده قرار دهد. اگر وزن دستگاه بالا باشد ، کار با آن سخت می شود ودر نتیجه اپراتور قابلیت حمل آسان آن را ندارد. در حالت کلی وزن تقریبی دستگاه 12 کیلوگرم می باشد که می توان به راحتی در تمامی پروژه ها از آن استفاده کرد . بر روی قسمت تیغه ی دستگاه از طلقی استفاده می شود که جهت جلوگیری از آسیب رسانی به اپراتور می باشد . در واقع اگر به طور سهوی و غیرعمدی دستتان به سمت تیغه ی دستگاه رفت ، همین طلق مانع از آسیب دیدن شما می شود.

کاربرد فارسی برها

بیشترین کاربرد این دستگاه در صنایع نجاری و … می باشد که سر و کار کاربر با چوب می باشد و نیاز است که همواره در پروژه های کابینت زنی و … از آن به صورت حضوری استفاده کرد و مرتب در پروژه ها از وجود آن استفاده کرد. در نتیجه وزن و نوع قرارگیری تیغه های الماسه بسیار تاثیر گذار است. این نوع از دستگاه دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند و جهت برش انواع مختلف فلزات و نیز چوب استفاده می شوند.

یکی از این انواع به فارسی بر دستی معروف است که برای کار با آن نیازی به برق و باتری و …. نیست و تنها به یک گیره جهت نگهداشتن صفحه یا میله یا … با زاویه مشخص جهت برش دادن دارد. ای نوع از دستگاه از ساده ترین و کاربردی ترین دستگاه های برش می باشد که به راحتی قابل حمل می باشد و به امکانات زیادی نیاز ندارد و می توان به راحتی از آن استفاده کرد.

چرا فارسی بر؟
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل