خرید سنگ نمای داخلی تبریز

خرید سنگ مصنوعی تبریز

سنگ های مصنوعی امروز در دکارسیون داخلی خانه و ادارات بسیار رونق پیدا کرده است. فروشگاه اینترنتی صنعتگری برای دستیابی مشتریان خود برای این دکراتیو های بسیار شیک و جذاب اقدام به تولید آنها با قیمت بسیار مناسب کرده است. مشتریان میتوانند سفارشات خود را از طریق وبسایت فروشگاه اینترنتی صنعتگری انجام دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات را تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی صنعتگری مرجعی مطئمن برای مشتریان است.

خرید سنگ مصوعی تبریز

از سنگ مصنوعی در کجا استفاده میشود؟

اگر عکس خانه ها و ادارات مدرن را دیده باشید برای دکراسیون داخلی آنها از سینگ های شکیل با طرح های جالب استفاده میشود. آنها همان سنگ های مصنوعی هستند که به وسیله ترکیبات پیچیده تولید شده اند. کیفیت این سنگ ها از لحاظ دوام و ظاهر هیچگونه تفاوتی با سنگ ها طبیعی ندارد. اما میتوان این سنگ ها را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمود. به دلیل شکل دهی آنها با قالب های مختلف میتوان از این سنگ ها در طرح های دلخواه سفارش داده و محیط کار و زندگی را مدرن تر کرد.

جنس سنگ های مصنوعی

سنگ مصنوعی همان سنگ تولیدی است که از ترکیب سنگ و برخی مواد جانبی تشکیل میشود. برای آماده سازی ملات تولید سنگ مصنوعی، سیمان و سنگ ریزه و برخی مواد جانبی را با یک دستور خاص با همدیگر ترکیب میکنیم. سنگ های مصنوعی دارای وزن بسیار کمتری نسبت به سنگ های طبیعی دارند. زیرا در انها بیشتر از ترکیبات پلیمری استفاده شده که هم موجب افزایش استحکام میشود و هم از لحاظ وزنی بسیار مناسب هستند. خرید سنگ مصنوعی تبریز

ویژگی سنگ های مصنوعی

  • وزن مناسب : سنگ های مصنوعی دارای وزن پایینی هستند و همین باعث شده مهندسان رغبت بیشتری برای استفاده از آنها در سازه ها داشته باشند.
  • رنگ بندی متنوع : در ترکیب ملات سنگ های مصنوعی میتوان از رنگ های مختلفی استفاده کرد. همین باعث شده بتوان طف وسیعی از رنگ ها را در سنگ های مصنوعی استفاده کرد.
  • طرح های جذاب : قالب های تولید سنگ مصنوعی هرچه باشد محصول نهایی همان شکل را خواهد گرفت. پس میتوان گفت طرح های بیشماری در تولید سنگ های مصنوعی میتوان استفاده کرد.
  • استحکام و دوام بالا : سنگ های مصنوعی به دلیل ترکیب خاص تولید دارای عمر مفید بسیار بالایی است. به صورتی که سنگ هایی که در مجاورت شرایط سخت آب و هوایی مانده است میتواند به مدت سی سال سالم بماند

کاربرد سنگ های مصنوعی

  • نمای داخلی ساختمان ها و ادارات
  • نمای بیرونی ساختمان
  • محوطه سازی حیاط و باغ
  • طراحی لابی و رسپشن (پذیرش) ادارات و سازمان ها

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل