دستگاه خاموت زن چیست؟

برای اسکلت بندی سازه های شهری و صنعتی از بتن استفاده میشود. بتن از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است اما در مقابل کشش بی از حد ضعیف عمل میکند. برای رفع این مشکل میلگرد را داخل ستون ها و سقف های بتنی میبافند. دستگاه خموت زن مخصوص خمکاری و برشکاری های مورد نیاز در این کار را انجام میدهد. برای دریافت پاسخ سوال دستگاه خاموت زن چیست؟ با ما در اامه این نوشته همراه باشید.

دستگاه خاموت زن چیست؟

دستگاه خاموت زن و برش میلگرد چیست؟

این ابزار وسیله ای برای انجام عملیات خمکاری و برشکاری میلگرد است، که به وسیله بازو های هیدرولیکی این عملیات را انجام میدهد. این دستگاه ها با ساختار مستحکم توانایی مقاومت در برابر فشار وارده بر اثر خمکردن را دارد.

انواع دستگاه های خاموت

این دستگاه ها در انواع مختلفی تولید و عرضه میشوند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر بفردی میباشد. برای مثال برخی از این دستگاه ها توانایی خم و برش را بصورت همزمان دارند. و نیز برای هر سایز میلگرد دستگاه مخصوصی تولید میشود.

  • خاموت میلگرد سایز 25
  • خاموت میلگرد سایز 28
  • خاموت میلگرد سایز 32

مزیت های کار با دستگاه خاموت

جابجایی آسان : به دلیل سایز کوچک و طراحی جمع و جور، دستگاه را براحتی میتوان در محل های مورد نظر جابجا کرد. همچنین برخی از مدل های این دستگاه ها با داشتن تایر خودرویی با سهولت امکان بکسل کردن دارند.

کیفیت ساخت : این دستگاه ها از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند. جنس تیغه ها و فک های دستگاه خموت زن از جنس فولاد مقاوم است که به راحتی از بین نمیرود.

رابط کارگری آسان : قابلیت استفاده آسان و همچنین مطابقت با استاندارد های روز دنیا باعث شده است که اپراتور به راحتی از دستگاه استفاده نماید و میزان آسیب های احتمالی به حداقل میرسد.

راهنمای خرید دستگاه خاموت : در زمان خرید دستگاه خاموت ابتدا به برق کارگاه خود توجه نمایید که آیا برق سه فاز در کارگاه شما وجود دارد یا تک فاز. در دومین مرحله باید به کیفیت ساخت دستگاه خاموت توجه نمایید که آیا تیغه ها و فک ها دستگاه از مطلوبیت کافی برخوردار است؟ آیا سیستم هیدرولیکی بکار رفته در دستگاه جنس با کیفیتی است؟ و در نهایت باید به قطر میلگرد هایی که معمولا با انها سرکار دارید نوع دستگاه ها انتخاب نمایید.

برای خرید مطمئن دستگاه های خاموت با کیفیت بالا به فروشگاه اینترنتی صنعتگری مراجعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل