بالابر تک قیچی هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی تک قیچی

بالابر های قیچی یکی از راهکار های کاملا کاربردی و اقتصادی در دسترسی به ارتفاع مورد نظر است. این ابزار ها در کشور های دیگر با نام میز های بالابر شناخته میشوند. بالابر هیدرولیکی تک قیچی یکی از ساده ترین و عمده ترین مدل های بالابر های هیدرولیکی است. در این نوشته به ریز جزئیات این ابزار ها خواهیم پرداخت. برای شناخت بیشتر بالابر هیدرولیکی تک قیچی با ما همراه باشید.

بالایر هیدرولیکی تک قیچی

بالابر هیدرولیکی چیست؟

بالا بر یا همان الواتور، مکانیزم افزایش ارتفاع برای محصول یا انسان است. این ابزار ها با کمک از قدرت های الکتریکی و هیدرولیکی عمل میکنند. معمولا در آسانسور های ساختمانی و صنعتی از بالابر های الکتریکی استفاده میشود. اما در بالابر های صنعتی که وزن مواد بار بسیار زیاد است از قدرت هیدرولیکی برای جابجایی و افزایش ارتفاع استفاده میشود. این ابزار ها به وسیله سیستم های هیدرولیکی تا ارتفاع مورد نظر بالا میروند.

بالابر هیدرولیکی قیچی چیست؟

بالابر های قیچی ابزار های برای حمل مواد به صورت عمودی هستند. دلیل نام گذاری این ابزار ها با نام بالابر قیچی شکل قیچی گونه آنهاست. ساختار این نوع بالابر ها به شکلی است که با جمع شدن بالابر پایه های آنها در داخل دستگاه جمع میشوند و از اشغال فضای اضافی جلوگیری میکنند. فروشگاه اینترنتی صنعتگری یکی از بزرگترین و تخخصی ترین مراکز تولید و فروش انواع بالابر ها در صطح کشور است. قدرت حمل بالابر های قیچی بر حسب محل و نوع استفاده میتواند بین 500 کیلوگرم تا 10.000 کیلوگرم متغیر باشد. این ابزار ها علاوه بر کارگاه های صنعتی، در فروشگاه های بزرگ، فرودگاه ها، موسسات خدماتی مانند مکانیک ها کاربرد ویژه ای دارد.

بالابر هیدرولیکی تک قیچی

ابعاد و اندازه های میز بالابر قیچی

ابعاد و اندازه استانداردی برای تولید میز بالابر های قیچی تعریف نشده است. برای بازدهی بالا و کاربردی تر شدن بالابر های تک قیچی ابعاد 60 تا 500 سانتی متر در نظر گرفته میشود. کف بالابر از آهن جنس st37 تولید میشود. مگر در مواد خاص که بالابر در معرض رطوبت و آب قرار بگیرد. و در آن صورت از جنس گالوانیزه برای کف بالابر استفاده میشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل