دستگاه بلوک زنی برقی

مشخصات فنی دستگاه بلوک زنی برقی

دستگاه های بلوک زنی درواقع همان ماشین های دستی و نیمه اتوماتیکی هستند که به منظور تولید انواع بلوک های سقفی ، دیواری و تیغه ای به کار می روند. این دستگاه ها دارای مشخصات منحصر به فردی هستند و نسبت به نوع دستگاه ، از تجهیزات متفاوتی استفاده می شود. این ماشین ها معمولا در پروژه های ساختمانی استفاده می شوند و به همین جهت نوع برقی این سیستم ها بیشترین کاربرد را در این زمینه دارند.
( استفاده از موتورهای برقی در مکان های برون شهری و … بسیار راحت تر از موتورهای دیزلی است که با سوخت کار می کنند. از نوع دیزلی این دستگاه ها در مکان هایی استفاده می شود که به جایگاه های سوخت نزدیک باشند . )

دستگاه بلوک زنی دستی

تعریف بلوک زن دستی

بلوک زن نوع دستی دارای ساده ترین ساختار از لحاظ استراکچر می باشد. از وزن کمتری برخوردار است و به صورت چهار ردیفه ارائه می شود. همانطور که از اسم این محصول پیداست ، کارکرد آن به صورت کاملا دستی می باشد و برای حرکت آن نیز باید از نیروی دست کمک گرفت.

نحوه ی عملکرد بلوک زن دستی

برای کار با این دستگاه کافیست آن را به برق متصل کنیم و مواد همزده شده درون بتونیر را به وسیله ی بیل به درون قالب های دستگاه انتقال دهیم . پس از این مرحله نیاز است که ویبره را روشن کنیم تا مواد را به خوبی درون قالب جای دهیم. پس از آن که مواد بتنی به خوبی در قالب جاگذاری شد ، وقت آن رسیده است که مواد اضافی را از روی سینی جمع آوری کنیم و پرسی دستگاه را با قدرت و سرعت هرچه تمام تر بر روی بلوک های درون قالب بزنیم ، این کار را چندین بار تکرار می کنیم و سپس شانه را از قالب جدا کرده و دستگاه را به جلو تر حرکت می دهیم. بلوک ها به تعداد 4 عدد بر روی زمین منتقل می شوند . به همین راحتی می توان با یک بلوک زن دستی بلوک های بتنی در سایز های مختلف ساخت.

تعریف بلوک زن دستی

برای اطلاع دقیق از قیمت های به روز دستگاه های بلوک زن دستی و خودرویی ، با شماره های تماس زیر در ارتباط باشید :

تعریف بلوک زن خودرویی

این نوع از دستگاه نیز جزو ماشین های تولید کننده بلوک به صورت دستی می باشد. همانطور که قبل تر هم گفتیم ، این دستگاه در دو نوع کاملا دستی و نیز خودرویی تولید می شود. در این نوع از دستگاه ، اپراتور می تواند در هر سری به تعداد 5 عدد بلوک تولید کند ، یعنی پنج قالبه می باشد.

دارای دو الکتروموتور جهت ویبره زدن به سینی و نیز حرکت برقی دستگاه به سمت جلو می باشد و از همین رو در برخی مناطق به بلوک زن نیمه اتوماتیک نیز معروف است.

نحوه ی عملکرد بلوک زن خودرویی

بلوک زن نوع خودرویی نیز کارکردی مشابه با نوع دستی دارد. در ابتدا دستگاه را به برق متصل می کنیم ، سپس مواد تهیه شده را به درون سینی انقال می دهیم و توسط بیل به خوبی درون قالب جای می دهیم. پس از این مرحله ، ویبره دستگاه را روشن می کنیم و سپس مواد را مجددا به درون قالب هدایت می کنیم تا به خوبی به خورد آن برود. حال وقت آن رسیده که اضافی مواد را از روی سینی جمع کنیم .

پس از پایان این مرحله ، پرس دستگاه را چندین بار ضربه ای بر روی قالب میزنیم و سپس شانه دستگاه را بلند می کنیم و با زدن دکمه ، دستگاه به سمت جلو حرکت می کند.

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل