جدول زن چیست؟

جدول زن نیمه اتوماتیک چیست؟

دستگاه جدول زن یک دستگاه بسیار کارآمد در زمینه تولید جدول های بتنی است. این دستگاه در مدل های متنوع و با امکانات مختلف تولید و ارائه میشود. این دستگاه ها نیز مانند دستگاه بلوک زن در چندین مدل دستی، خودرویی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک طراحی و تولید میشود. دستگاه جدول زن نیمه اتوماتیک یکی از انواع این دستگاه است که در نوشته فوق به این سیستم فوق العاده میپردازیم. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

جدول زن نیمه اتوماتیک

مشخصات فنی جدول زن نیمه اتوماتیک

جدول زن نیمه اتوماتیک در بازار و بین استفاده کنندگان با نام جدول زن هیدرولیکی نیز شناخته میشود. دلیل شهرت این دستگاه به این نام پرس هیدولیکی این دستگاه است. پرس هیدرولیکی دستگاه جز مزیت های دستگاه بلوک زن است که اپراتور تنها با فشردن یک دکمه عمل پرس را انجام میدهد. در ادامه به برسی جزئیات دستگاه جدول زن هیدرولیکی میپردازیم.

مشخصات قالب جدول زن

مهم ترین قسمت دستگاه جدول زن بخش قالب آن است. عمل اصلی در تولید جدول توسط این دستگاه به وسیله قالب انجام میشود. هر چه قالب با دقت عمل بیشتری تولید شود خروجی و محصول نهایی دستگاه نیز قابل قبول و استفاده خواهد شد. جنس ورق بکار رفته در تولید ورق قالب معمولا از جنس آهن st37 است اما در مواد خاص برای افزایش عمر مفید دستگاه از ورق های گالوانیزه برای تولید استفاده میشود

الکتروموتور دستگاه جدول زن

در دستگاه نیمه اتوماتیک 4 الکتروموتور با قدرت های مختلف برای انجام عملیات جداگانه استفاده میشود. اولین الکتروموتور برای راه اندازی سیستم هیدرولیکی دستگاه مورد استفاده قرار میگیرد. برای این کار از یک دینام سه فاز با قدرت 4.1 کیلووات استفاده میشود. در قسمت ویبره از دو الکتروموتور با توان 1.5 کیلووات با مصرف سه فاز برای راه اندازی قسمت ویبره بکار گرفته میشود.

جدول زن هیدرولیکی

جدول زن هیدرولیکی ثابت

این نوع جدول زن در یک قسمت ثابت نصب میشود و هیچگونه حرکتی در این دستگاه انجام نمیشود. قدرت پرس دستگاه های ثابت بین 20 تا 30 تن اعمال میشود.

جدول زن هیدرولیکی متحرک

دومین نوع جدول زن هیدولیکی از لحاظ حرکتی نوع متحرک است. دستگاه های متحرک با تولید هر دریف جدول در تعداد مشخص رو به جلو حرکت میکنند. در این نوع دستگاه ها یک الکتروموتور اضافی برای انجام عمل حرکت در نظر گرفته شده است. اما قدرت پرس دستگاه های متحرک کمتر از مدل ثابت است و مابین 8 الی 10 تن فشار بر روی مواد اعمال میکنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل