نوارنقاله و سیستم انتقال مواد

نوارنقاله و سیستم انتقال مواد

نوارنقاله و سیستم انتقال مواد

جهان امروزی به هر کارگاه کوچک و یا بزرگ، با صطح تولید انبوه سر بزنیم از یک نوار نقاله برای انجام امور کمک گرفته میشود. در این نوشته ها به نوارنقاله ها و همچنین سیستم های انتقال مواد بیشتر خواهیم پرداخت. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نوارنقاله و سیستم انتقال مواد با انجام امور با دقت بالا و همچنین سرعت عمل بیشتر نسبت به نیروی انسانی باعث رونق تولید و امورات خواهد شد. این ابزار ها در مدل های مختلف برای انجام کار های مختلف تولید شده اند. مثلا نوارنقاله بکاربرده شده در خطوط صنعتی متفاوت تر از نوارنقاله های خطوط تولید مواد غذایی و دارویی است.

نوارنقاله و سیستم انتقال مواد

از نوار نقاله ها در صنعت های مختلف مانند معادن، خطوط تولید، خطوط بازیافت، موادغذایی و انباره و چندین هزار نقطه دیگر استفاده میشود.

انواع نوارنقاله ها

نوارنقاله ها اقسام مختلفی دارند که هر کدام دارای وظیفه خاصی میباشد که در ادامه مطلب به انواع آن خواهیم پرداخت.

نوارنقاله های بارگیری

در باربری ها و انبار ها برای بارگیری مواد و همچنین بار اندازی مواد و دپو کردن آنها از نوارنقاله های مخصوص بارگیری استفاده میشود. این سیستم ها با قابلیت تنظیم ارتفاع بر اساس خودرو درحال بارگیری حجم کار بالایی را در بر میگیرد و نیروی انسانی با صرف انرژی کمتری عمل بارگیری را با زمان کمتر انجام میدهد.

شیپ لودر ها

یکی از بزرگ ترین و فول سایز ترین نوارنقاله های تولیدی، شیپ لودر ها میباشند. آنچه از نام این دستگاه پیداست، برای بارگیری کشتی ها در اسکله از این دستگاه استفاده میشود. همه از جثه های بزرگ کشتی ها با خبریم و میدانیم که میتوانند چه حجم از بار را در خود جا دهند. بهترین روش برای بارگیری کشتی ها استفاده از نوارنقاله های شیپ لودر است.

نوار نقاله های تلسکوپی

جدید ترین تکنولوژی در صنعت تولید نوارنقاله، مدل های تلسکوپی میباشد. این نوارنقاله های با قابلیت جمع شوندگی و اشغال فضای کمتر جز کاربردی ترین سیستم های انتقال مواد بشمار میروند. نوارنقاله های تلسکوپی قابلیت باز شدن تا سه برابر اندازه خود دستگاه را دارند. همچنین به کمک بازو های تنظیم ارتفاع میتونند ارتفاع خود را با محل بارگیری هماهنگ کنند. در ایران اولین و بزرگ ترین سازنده نوارنقاله های تلسکوپی شرکت امید عمران سهند میباشد که با دانش و تخصص مهندسین بومی اقدام به تولید این دستگاه بینظیر میکند.

نوارنقاله تلسکوپی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل