فروش رولیک نوار نقاله

فروش رولیک نوار نقاله

رولیک چیست؟

رولیک ها یکی از قطعات اصلی نوار نقاله ها می باشند. نوار نقاله ها یا کانوایرها از ماشین آلات صنعتی کاربردی در صنایع مختلف می باشند. این ماشین آلات برای حمل و انتقال و جا به جایی مواد و محصولات و کالاها و قطعات و… در کارخانه ها ، شرکت ها ، کارگاه ها ، انبارها و فروشگاه ها به کار می روند. رولیک ها در اندازه ، قطر و انواع مخنلف تولید می شوند. رولیک ها برای هدایت محصولات روی نوار نقاله و همچنین برای به چرخش درآوردن تسمه نقاله در کانوایر مورد استفاده قرار می گیرند. فروشگاه ما یعنی فروشگاه صنعتگری بزرگترین تولید کننده انواع رولیک در سطح کشور می باشد.

رولیک چیست؟

انواع رولیک نوار نقاله

رولیک ها با توجه به کاربردی که در نوار نقاله دارند در جنس های PVC ، تفلونی ، فلزی( فولادی ، آهنی ، گالوانیزه ) ضربه گیر ، پلی مری و در قطر و عرض های مخنلف به شکل پرسی و قابل تعویض قابل تولید هستند. در تولید رولیک ها به وزن و میزان سایندگی و خوردگی محصولات انتقالی ، سرعت انتقال ، دما و رطوبت محیط نیز توجه می شود.

رولیک فلزی کانوایر

این رولیک ها در محیط هایی که مرطوب است کاربرد دارند چون در مقابل رطوبت زنگ نمی زنند و مقاوم اند. نوع فلز استفاده شده در این رولیک ها می تواند فولادی یا آلومینیومی باشد. این رولیک ها در دو نوع پرسی( غیر قابل تعویض ) و تعویضی تولید می شوند. نوع پرسی از نظر طول عمر بهتر از نوع تعویضی می باشد.

رولیک فولادی کانوایر

این نوع به دلیل جنس مقاومی که دارند ضد زنگ هستند و بیشتر در کانوایرهای سنگین استفاده می شوند. مانند کانوایر معادن زیر زمینی

رولیک فولادی کانوایر

رولیک PVC نوار نقاله

این رولیک ها وزن سبکی دارند و بهداشتی هستند، همچنین مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشند. در کانوایرهای محیط های بهداشتی و دارویی و صنایع غذایی از این رولیک ها در نوار نقاله ها استفاده می شود. جنس این رولیک ها در برابر ترکیبات شیمیایی و روغن و بخار آب مقاوم هستند.

رولیک PVC نوار نقاله

رولیک گالوانیزه نوار نقاله

این رولیک ها نسبت به سایر رولیک ها گران تر هستند. رولیک های گالوانیزه در کانوایر محیط هایی که مواد با یکدیگر واکنش می دهند استفاده می شود. چون گالوانیزه با هیچ ترکیبی واکنش نمی دهد. در معادن، پتروشیمی و… استفاده می شوند.

رولیک گالوانیزه نوار نقاله

رولیک تفلونی نوار نقاله

این نوع رولیک در کانوایرهای شرکت های صنایع غذایی و محیط هایی که مواد انتقالی از روی کانوایر ممکن است چسبنده باشند به کار می روند. در معادن نمک و گچ و کاشی و سرامیک از این رولیک ها در کانوایرها استفاده می شود.

رولیک تفلونی نوار نقاله

رولیک ضربه گیر کانوایر

در کانوایرهایی که ریزش مواد انتقالی روی کانوایر وجود دارد این رولیک های ضربه گیر در زیر شاسی کانوایر تعبیه شده و از آن ها استفاده می شود تا صدمه ای به مواد و نوار نقاله وارد نشود.

رولیک ضربه گیر کانوایر
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل