تولید بتونیر در کشور

تولید بتونیر در کشور

بتونیر و کاربرد آن

بتونیر یکی از دستگاه های صنعتی مورد استفاده در کارهای عمرانی و ساختمان سازی می باشد. با استفاده از بتونیر می توان بتن و سایر ملزومات آن و مصالح ساختمانی را تهیه و برای مصرف نگه داری کرد. از بتونیر برای تهیه مصالحی چون مخلوط سیمان ، شن و ماسه و رس ، آب به صورت یکنواخت استفاده می کنند. در برخی مدل ها برای دستگاه میتوان زمان تعیین کرد تا مثلا تا یک ساعت دیگر دستگاه خاموش شود. یکی از مزایای این دستگاه چرخش مداوم و پیوسته آن است. با این کار بتن آماده شده داخل محفظه بتونیر سفت و خشک نمی شود و هر لحظه قابل مصرف است. بتونیر با نام های خلاطه ، ملات ساز ، میکسر ، مخلوط کن نیز شناخته می شوند.

فروشگاه ما یعنی فروشگاه صنعتگری بزرگترین تولید کننده بتونیر با ظرفیت های مختلف در کشور می باشد. برای آشنایی با انواع ماشین آلات صنعتی و کاربرد آن ها کلیک کنید.

بتونیر و کاربرد آن

انواع بتونیر

بتونیرها به صورت موتور دیزلی یا گازوئیلی و موتور برقی و موتور بنزینی موجود هستند. در نقاطی که امکان دسترسی به برق وجود ندارد می توان از نوع دیزلی یا نوع بنزینی استفاده کرد. نوع برقی پرکاربردترین بتونیر می باشد. علاوه بر موتور ، بتونیرها در ظرفیت های مختلفی نیز قابل طراحی و تولید هستند. از ظرفیت های 300 لیتری تا 1000 لیتری در دو نوع وان شفت – توئین شفت و پن میکسر به صورت دنده کمر و دنده زیر در فروشگاه ما قابل طراحی و تولید هستند.

انواع بتونیر

بتونیر وان شفت – توئین شفت

این بتونیر یک بتونیر افقی می باشد. این نوع به صورت تک محور و دو محور در بین مردم شناخته می شوند. در ظرفیت های بالا این بتونیرهارا به صورت دو جداره ، بدنه ببرونی از فولاد معمولی و بدنه داخلی از کاشی های ضد سایش می سازند. دلیل استفاده از این کاشی ها این است در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قسمت کوچکی از کاشی ها تعویض شود و هزینه تعمیر زیاد نباشد. از این جهت مقرون به صرفه هستند.

پن میکسر

پن میکسر یک بتونیر عمودی است. با توجه به شکل گرد آن در بازار با عنوان میکسر گرد نیز شناخته می شود. دارای تیغه های فولادی برای مخلوط کردن بتن است و بدنه داخلی پن میکسر مانند وان شفت – توئین شفت دو جداره و به شکل ضد سایش است.

پن میکسر
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل