خبر روز تراکتور - دنیزلی

خبر روز تراکتور

خبر روز تراکتور

پرسپولیس گزینه ی تراکتور را دزدید

خبر روز تراکتور - جونیور براندائو
جونیور براندائو

پس از هایجک رضا شکاری توسط تیم تراکتور این دفعه نوبت تیم پرسپولیس میباشد که گزینه ی تراکتور را به سمت خود بکشند . جونیور براندائو مهاجم 24 ساله برزیلی در آستانه ی پیوستن به پرسپولیس قرار دارد . این مهاجم بامداد روز سه شنبه به تهران خواهد امد و در صورت تایید تست پزشکی به این تیم ملحق خواهد شد .

حاشیه سازی در تراکتور ممنوع

خبر روز تراکتور  - دنیزلی
دنیزلی

تراکتور چند بار در آستانه ی قهرمانی قرار گرفته است ، ولی هر بار حواشی ایجاد شده مانع از قهرمانی تراکتور شده است . شاید مقصر اصلی ناکامی تراکتور درفصل گذشته فروزان باشد . بازیکنی که بسیار در نزد هواداران محبوب شده بود ولی با اشتباهاتش این تیم را به فنا داد . ولی ماجرا امسال کمی متفاوت است . مصطفی پاشا مربی بسیار با دیسیپلینی است و نظو اولویت کار اوست . او تیم خوبی را در اختیار دارد و میتواند برای اولین بار این تیم را قهرمان کند. در ویدیوی زیر بازی خاطره انگیز تراکتور و النصر را مشاهده کنید.

بازگشت ستارگان تراکتور

خبر روز تراکتور - مازولا
مازولا

سید احمد موسوی دفاع راست تیم تراکتور و مازولا هافبک این تیم به تمرینات این تیم اضافه شدند . تراکتوری ها بسیار منتظر شروع لیگ برتر هستند تا از تیم پرستاره ی خود رونمایی کنند . البته تراکتو ی ها همچنان منتظر جذب یک مهاجم هستند .

مثلث خطرناک آرسنال

تیم آرسنال نیکولاس پپه بازیکن فرانسوی تیم لیل را خریداری کرد و خط حمله ی بسیار اتشینی تشکبل داد . اوبامیانگ و لاکازت نیز دیگر مهاجمان این تیم میباشند که میتوانند یکی از خطرناک ترین خط هجومی لیگ برتر را تشکیل دهند .

نیمار

ترجیح پاریس سنت ژرمن رئال است:

خبر روز تراکتور - نیمار
نیمار

نیمار خواستار جدایی از تیم پاریس سنت ژرمن میباشد و از دو غول اروپا یعنی رئال مادرید و پاریس سنت ژرمن پیشنهاد دارد . ولی پاریس سنت ژرمن میخواهد نیمار را به رئال مادرید بفروشد. به نظر بارسلونا و پاریس به اختلاف خورده اند و نمیتوانند به توافق برسند . بارسلونا پول این انتقال را نیز ندارد و فقط میتواند با بازیکنی دیگر تعویض کند. حال باید دید که واقعا نیمار به رئال خواهد رفت و واکنش هوادارن چه خواهد بود .

خبر روز تراکتور

استراماچونی

4 بازی سرنوشت ساز

خبر روز تراکتور - استراماچونی
استراماچونی

اندره استراماچونی سرمربی جدید تیم استقلال وظیفه ی سختی را برعهده گرفته است . هواداران تیم استقلال 6 سال است که در لیگ برتر قهرمان نشده اند و دوست دارند هرچه زودتر این طلسم را بشکنند . تیم استقلال قرعه ی سختی در هفته های اول دارد و در هفته ی 4 باید به مصاف پرسپولیس برود . اگر جوانان تیم استقلال بتوانند هفته های ابتدایی لیگ را با موفقیت رد کنند شاید یکی از مدعیان جدی برای کسب قهرمانی باشند .

قانون برای همه یکسان است؟

خبر روز تراکتور - استقلال
استقلال

سازمان لیگ محرومیت تیم پرسپولیس و سپاهان از حضور تماشگران را لغو کرد . دلیل سازمان لیگ این است که چون بازی پرسولیس بازی افتتاحیه است نمیتوان بدون تماشا باشد . تصویر بالا را که مشاهده میکنید افتتاحیه لیگ 16 بین تیم ها استقلال و نفت تهران بدون تماشاگر برگزار شد . حال تیم استقلال به این حکم اعتراض کرده است و بهانه ای برای این که در فوتبال ایران تبعیض وجود دارد دوباره شروع شد . شاید دلایل استقلالی ها منظقی باشد و باید بررسی شود .

خبر روز تراکتور

1 پاسخ
  1. صمد از تبریز
    صمد از تبریز گفته:

    اتفاقا این مهاجم را تیراختور به پرسپولیس انداخته است و این مهاجم در گل نزدن نوبر است و به زودی پیروزی منطقه ۳ تهران از خرید آن پشیمان خواهد شد

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل