لیست قیمت رولیک ها در سال 98

کارخانه سازنده رولیک نوارنقاله

برای خرید انواع رولیک های نوارنقاله در سایز ها و جنس های مختلف به سایت فروشگاه صنعتگری مراجعه نمایید و یا با شماره های زیر در تماس باشید :

کارخانه سازنده رولیک نوارنقاله

رولیک های نوارنقاله که جزو مهم ترین اجزای سازنده یک سیستم نوارنقاله ای به شمار می رود ، می تواند در چندین مدل در سایزها و ابعاد مختلف برای کاربردهای مختلف ساخته شود. برای تولید این تجهیزات جانبی نیازمند فضای بسیار زیادی می باشد چرا که برای تهیه و تولیذ آن ها از دستگاه های به خصوصی استفاده می شود که حجم زیادی داشته و فضای زیادی را اشغال می کنند. در نتیجه برای ساخت و تولید رولیک های نوارنقاله از کارخانجات استفاده می کنند . جنس فلزی که برای ساخت این قطعه استفاده می شود بسیار حائز اهمیت می باشد . چرا که این بخش متحمل وزن تسمه و نیز وزن کلی دستگاه های نوارنقاله می باشد و نیاز است که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار باشند.

کارخانه سازنده رولیک نوارنقاله

رولیک ها ممکن است به به صورت رفت و یا برگشت باشند. مقصود از رولیک های رفت همان غلطک هایی می باشد که در قسمت میانی دستگاه قرار داده می شوند و وزن کل دستگاه و نیز موادی که روی دستگاه انتقال داده می شوند را تحمل می کنند ولی برخلاف رولیک های رفت درست متقابل آن ها ، رولیک های برگشت وجود دارند که در سطوح زیرین دستگاه قرار گرفته می شوند و تنها وزنی را که متمحمل می شوند ، وزن تسمه نصب شده روی دستگاه می باشد . البته فقط هنگام به کارانداختن دستگاه و حرکت تسمه برروی آن.

کارخانه سازنده رولیک نوارنقاله

در مواردی نیز در کارخانجات برای انتقال نهایی مواد از کانوایرهای رولیکی استفاده می کنند تا اینکه مواد پس از انتقال یافتن به وسیله تسمه ، در انتها برروی رولیک ها ریخته شوند و به وسیله آن ها به پاکت ها و یا قسمت مشخص شده منتقل شوند. این رولیک ها به دلیل اینکه همواره در معرض ضربه توسط مواد هستند نیاز است که نسبت به سایر انواع خود از مقاومت بیشتری برخوردار باشند ، در این موارد از رولیک های ضربه گیر استفاده می کنند که به وسیله حلقه هایی از جنس لاستیک پوشانده شده اند و خاصیت ضربه گیر بودن را به خود گرفته اند. البته لازم به ذکر است که در مواردی که مواد قابل انتقال بسیار سنگین باشند و وزن وارده به تسمه بیش از اندازه باشد ، به دنبال آن به رولیک ها نیز نیروی وزن بیشتری وارد می شود و در نتیجه باعث آسیب زدگی به آن ها می شود و به همین دلیل در این موارد نیز بهتر است از نوع ضربه گیر استفاده شود.

کارخانه سازنده رولیک نوارنقاله

فروشگاه صنعتگری از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های نوارنقاله و نیز انواع قطعات جانبی این دستگاه ها از جمله همین رولیک ها می باشد . برای کسب اطلاعات فنی بیشتر با کارشناسان فنی ما در تماس باشید و نیز با مراجعه به سایت فروشگاه صنعتگری از تصاویر و اطلاعات این محصول آگاهی لازم را به دست بیاورید.

کارخانه سازنده رولیک نوارنقاله

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتی صنعتگری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل