تسمه نقاله-تسمه زنجیری-قیمت توری در تبریز

معرفی انواع تسمه نقاله های زنجیری و توری

برای تهیه انواع تسمه نقاله های توری و زنجیری در اندازه چشمی های مختلف به سایت فروشگاه صنعتگری مراجعه کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تسمه ها و نیز دادن اطلاعات با شماره های زیر در تماس باشید :

معرفی انواع تسمه نقاله های زنجیری و توری

تسمه نقاله ها نیز جزو آن دسته از تجهیزات جانبی دستگاه های نوارنقاله ای هستند که وجودشان ضروری می باشد و اصلی ترین نقش را در پیشبرد انتقال مواد دارند. تسمه ها بنابر نقش و کاربردی که دارند در انواع مختلفی ساخته می شوند و در صنعت از آن ها استفاده می شود. تسمه های توری از مهم ترین این نوارها می باشد که در کاربردهایی که با دما سر و کار دارند از آن ها استفاده می کنند. این دسته از محصولات نیز به تنهایی شامل انواعی هستند که در زیر به آن ها اشاره کرده و توضیحاتی را در مورد آن ها برایتان بیان می کنیم :

معرفی انواع تسمه نقاله های زنجیری و توری

تسمه توری زنجیری :

تسمه های توری زنجیری پرکاربردترین نوع این محصول هستند که در دماهای بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرند. در مواردی که تسمه های لاستیکی و پی وی سی تحت دمای بالا مورد آسیب دیدگی قرار می گیرند و ممکن است حتی مواد را به خود چسبانده و با آن واکنش دهند ، در چنین مواردی توری زنجیری به کمک صنعتگران عزیزی می آید که سروکارشان با دما می باشد و کیفیت و جنس تسمه برایشان در اولویت قرار دارد . این تسمه ها در قالب های تک لایه ، دو لایه و سه لایه طبق نوع مواد و درخواست مشتری ساخته می شوند و در هر اندازه و ابعادی قابل بافته شدن می باشند.معرفی انواع تسمه نقاله های زنجیری و توری

معرفی انواع تسمه نقاله های زنجیری و توری

تسمه توری هفت و هشتی :

از دیگر انواع تسمه ها ی توری می توان به نوع هفت و هشتی آن اشاره کرد که مفتول های آهنی آن به شکل هفت و هشتی کنار یکدیگر قرار می گیرند و فاصله ی بین آن ها طبق سفارش مشتری در نظر گرفته شده و بافته می شود. این نوع تسمه توری به شکل تک لایه ، دولایه و سه لایه بافته می شوند که هر چقدر مواد انتقال داده شده توسط این تسمه ها کوچک تر باشد ، فاصله بین چشمی های توری نیز کمتر می شود و امکان رد شدن مواد از لابه لای آن ها به صفر می رسد.معرفی انواع تسمه نقاله های زنجیری و توری

معرفی انواع تسمه نقاله های زنجیری و توری

تسمه توری اینرابر :

تسمه های اینرابر در واقع نوعی دیگر از انواع توری های نقاله می باشند که تقریبا با نوع کبریتی این محصول برابر هستند و تفاوتی جزئی با آن دارند. این نوع از تسمه ها نیز مانند سایر انواع خود در مواردی کاربرد دارند که مواد قرار است تحت دمایی قرار بگیرند و برای جلوگیری از آسیب دیدن تسمه های لاستیکی و … از نوع توری این محصول استفاده می شود. اینرابر بیشترین کاربرد را از جنس استیل و گالوانیزه دارد که حالت بهداشتی به خود گرفته و نیز بر مقاومت هر چه بیشتر این تسمه کمک می کند. این توری نیز مانند سایر انواع خود در حالت های تک لایه ، دو لایه و در نهایت سه لایه بافته می شود.

معرفی انواع تسمه نقاله های زنجیری و توری

تسمه نقاله توری کبریتی :

این نوع از تسمه توری دارای انعطاف بسیار بالایی می باشند که به شکل مستقیم در حال گردش هستند. این نوع از تسمه ها نیز مانند سایر انواع خود کاربردی مشابه دارند و بیشتر در نانوایی ها و کاربرد های این چنینی مورد استفاده قرار می گیرند. تسمه های کبریتی معمولا فاصله چشمی های زیادی دارند و شکل هر چشمه از آن مستطیلی بوده و برای انتقال مواد غذایی بزرگتر همچون نان و غلات و … کاربرد دارد. تک لایه ای ، دولایه ای و سه لایه ای ویژگی ای است که در این نوع توری نیز مشترک می باشد.معرفی انواع تسمه نقاله های زنجیری و توری

معرفی انواع تسمه نقاله های زنجیری و توری

فروشگاه صنعتگری بزرگترین تولیدکننده و بافنده انواع مختلف این نوع از توری ها در سطح کشور می باشد که می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه صنعتگری و یا ارتباط با کارشناسان فنی این مجموعه در ارتباط باشید :

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتی صنعتگری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل